Gå til innhold

SKUMLE Annonser + Problemer med Huawei P9 Lite

Anbefalte innlegg

Hei har de siste dagene opplevd at annonser har på en eller annen måte klart å infiltrere mobilen min uvisst hvorfor. Er egentlig litt reds for at dette er virus E.l. Saken er den at plutselig vil det falle en annonse fra øverst i skjermen, d(er batteriikonet er og det står om du er koblet til bluettoth). Øverst er det en liten annonsepil ned fra denne henger det er rundt ikon ikon i en tråd. I midten av denne rundingen er det bilde av det annonseres for. Feks wish. Dersom man trykker på den vil en fullstendig annonse dukke opp. Se bildet vedlagt. Etter noen sekunder vil den bare sporløst forsvinne og komme tilbake etter noen timer. Den popper opp uavhengig av hva jeg gjør. Feks dersom jeg er på snapchar eller facebook oppsøker denne annonsen meg. Jeg lurer fært på hva dette kam være og hvordan jeg blir kvitt det. Begynner faktisk å bli litt redd... Håper dere kan hjelpe!

Ekstra: Huaweien min har vært svært dårlig. Har kun hatt den i typ et halvt år og den er allerede laggy og svært treig. Kaster meg ut av apper stadig vekk grunnet kræsj gjør den også. Enkelte ganger bare stopper hele telefonen og jeg kan ikke gjøre annet enn å restarte hele telefonen for å i det hele tatt kunne gjøre noe. Kan jeg klage til produsent og evt få en ny tlf. Min forrige huawei var helt likedan. Anbefaler absolutt ikke huawei billig variantene.

Noen som kunne hjulpet meg med dette også? TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...