AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Blir begge deler... det er ikke mobbing, jeg vet ikke hva det er jeg. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Føles som jeg har gjort noe veldig galt, og havnet i media. Slik at alle vet om det, og at jeg bringer skam på familie. Men jeg kan ikke se hva dette skulle være, det er nok mange kriminelle som er helt vanlige borgere... forstår det bare ikke, hvorfor meg? Kan de ikke bare la meg i fred? Jeg legger meg aldri opp i andres affærer! Jeg syns det er det riktige, men samfunnet er helt uenig i det? Jeg driter i hva andre gjør utenfor den sfæren jeg er i, det får andre ta seg av tenker jeg. Voksne mennesker får passe på seg selv uten at jeg jeg blander meg. Hvorfor ikke bare behandle meg som jeg behandler dem? Hvis noen bryter loven så håper jeg loven håndheves, men jeg blander meg ikke inn i dette og mistenker og dømmer. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Trist å lese fordømmelsen i tråden her. Svært trist. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Ser hva du mener med det. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Vet ikke hva som er riktig jeg. Best å holde seg for seg selv tror jeg, merker fort at andre misliker meg eller blir sinte, og det er sikkert en grunn til det. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Lenge siden sist, TS. Hva er det du sier til folk som gjør de misfornøyde? Toneleiet ditt kombinert med visse ord? Kan du ta et eksempel? Hvis du gjør overtramp og ikke evner å innse det, er det meget leit. Likevel må vi ta ansvar for alle handlingene våre, bevisst eller ikke. Endret 27. januar 2018 av Cipher Panda Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Vet ikke helt. Andre merker vel at noe er galt med meg, kanskje. At personligheten ikke er som den skal være. Kan godt hende jeg har begått overtramp, som jeg nå skal stå til rette for. Men jeg vet ikke helt hva. Er kanskje det som er med slikt, at man mangler noe som skulle fortalt en at det er feil? Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Skjønner ikke hvordan det henger sammen. Har sa mange tanker, hva betyr det? Skjønner ikke hvorfor det er slik hemmelighold, er man redd meg da? Når jeg hørte med terapeuten sa var det visst paranoide tanker, jeg skjønner ikke hvorfor de sier det selv om de vet det er løgn, og så etterpå hinter om at det stemmer. Virker som det er noe jeg ikke forstår eller klarer, med kommunikasjon og samspill? Skulle ønske jeg bare kunne bli forklart hele greia, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig. Jeg har spurt om det er rykter, og det har vært avkreftet, så da nytter det ikke spørre konkret. Det er visst noe som bare må gå opp for en, men hvorfor det? Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Jeg har det vondt, jeg trives ikke med dette. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Jeg vil bli innlagt slik at jeg kan få støtte, men jeg trenger det egentlig ikke, jeg klarer meg jeg. Det er noe med å stå i det, slik at man utvikles. Anonymous poster hash: 2139b...83d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Kanskje det er løgn på løgn på løgn, og til slutt detter korthuset sammen, og folk skjønner hvem man er... uten at det er noe man tenker over selv, i prosessen... og så innhenter sannheten en, og en må stå til rette... i går var det ei dame som sa «han legger seg ned i alle fall», og da mente hun kanskje meg i tillegg til bikkja... at jeg er en hund, men at jeg legger meg ned i alle fall når jeg blir redd. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Tror du drar mye ut av ingenting TS. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Kanskje det. I dag skal jeg prøve å kose meg, sette pris på livet. Anonymous poster hash: 2139b...83d 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Vi gikk gjennom dette i den forrige tråden, dette går i en evigvarende spiral husker jeg. Som nevnt tidligere, gå til dialog med mentalhelse.no sin telefon, eller kontakt nærmeste DPS senter, du får mye mer utbytte der. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Virker evigvarende, men hva kan psykiatrisk gjøre? Det er vel bare om å gjøre å akseptere situasjonen, og slutte å tenke over hva andre mener. Men det er helt normalt å gjøre det i slike situasjoner, ikke sykt. Kan lære å takle å være denne personen og ha denne rollen resten av livet, men kommer nok aldri til å bli en annen, og andres meninger kommer nok aldri til å forandre seg. Har kontakt med psykiatrien, men må bare holde ut, resten av livet. Anonymous poster hash: 2139b...83d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Nei nå sutrer jeg.. hm. Nei, takk for svarene. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Blir det lettere på egenhånd? Kanskje. Fagpersonell kan i det minste hjelpe deg til å resonnere bedre og kanskje til og med bidra til å takle vanlig sosial samhandling på en god måte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Det har kanskje med det å gjøre ja... Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Kanskje det. I dag skal jeg prøve å kose meg, sette pris på livet. (...) og slutte å tenke over hva andre mener. Anonymous poster hash: 2139b...83d Dette er en bra innstilling å ha. Prøv å holde på den. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Kanskje jeg skulle bry meg mer om hva andre mener... ikke være så jævlig. Men jeg forstår det ikke. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå