AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg syns det er vanskelig å finne ut av min verdi, for om jeg spør noen så syns de jeg er sympatisk... men hvis jeg ikke forteller om dette så syns de jeg er usympatisk... Er vel bare at de føler seg forpliktet til å vise sympati? Selv om de skjønner at jeg manipulerer... Da kommer en ingen vei. Det er vel ingen som ønsker å leve som dette, med denne viten? Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Din verdi, i forhold til hva? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg vil ikke være et ondt menneske. Sånn sett. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Er stemmene i hodet samvittigheten/ærlighet? Eller bare random tanker, som drøm/fantasi... alt kan ikke være ekte, siden det er motstridende, men noe er ekte, men hva? Skal ikke en selv vite det best? Jeg vet ikke det best, men ingen andre heller. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Og når man ikke skjønner sant/falskt, er man da ond? Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Kan være det samme. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Dør jo før eller senere. Ingen hast... Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Mener du da at folk generelt forandrer mening basért på om du forteller dem dette på forhånd eller ikke? Jeg har ingen erfaring med stemmer i hodet. Dette blir vanskelig for meg å spekulere i. Jeg tror at slike stemmer kun er hjernens måte å "diskutére" eller kommunisere med seg selv på. Hva du velger å handle på, er opp til -deg-. Din sjel er fritatt din intellekt. Så du velger i sjela/hjertet om du vil være ond eller snill. Men våre tidligere erfaringer kan gjøre valget vanskelig, også i miljøet vi står i, menneskene vi har rundt oss har mye å si. Altså, om valget for ondt og snilt blir presentért for oss. Har man snille mennesker rundt seg, så blir valget om å være snill lettere. Dette kan gå i spiraler, men alle prøver i bunn og grunn så godt de kan på å gjøre godt. Å dømme leder sjeldent til noe positivt, med mindre det dreier seg om selvdisiplin og lignende. Å skjønne sant/falskt er jo veldig individuelt. Først må man vite hva fakta er, for å slå fast det éne eller andre. Men menneskers -intensjoner og motiver-, kan leses i variérende grad via kroppsspråk og mimikk. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Velkommen tilbake. Det var en stund siden du var innom. Du kan gjerne lese gjennom litt av dine gamle tråder, bare for å være sikker at du ikke gjentar deg unødvendig. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Hva feiler meg??? Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg skjønner at dere ikke kan svare, men psykiatrien kan heller ikke forklare meg, bare stemple meg med forskjellige ting. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Kanskje borderline personlighetsforstyrrelse? Litt vanskelig for oss å stille noe diagnose når det du skriver er tanker uten sammenheng. Fortell mer om deg selv, hvor er du i livet, etc. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Egentlig ikke noe poeng, da dere helt sikkert sier at da er jeg paranoid. Men det er jeg ikke. Det er en heksejakt, og ulike jeg er borte i hinter ift forskjellige rykter hele tiden, og tror at da «sier» jeg det og det. Og når jeg forandrer utseende/utrykk så blir andre redde og mener jeg er psykopat. Feks hvis noen snakker om kannibalske fisker, så bare svarer jeg noe saklig på det, men de tror jeg innrømmer å være iskald og voldelig. Jeg skjønner ikke hva jeg er anklaget for å ha gjort. Men dette høres sikkert ikke ut som virkeligheten skjønner jeg, men det er desverre virkelig. Tror noen forsøker å frame meg. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Nytter ikke spørre noen om dette, for da svarer de bare unnvikende eller lyver. Samme med helsevesenet, som ikke bare kan bekrefte dette når jeg spør om det, men etterpå hinter om det. Det er noe feil med meg, som fjør at det kræsjer helt med samfunnet, men hva er det, er jeg psykopat? Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Jeg blir gjenkjent i nabobyer og, og noen sier feks «drit» mens de slenger igjen lokket på baggasjerommet, eller sier til han på gatekjøkkenet «det var hyggelig å se deg her», med et sint utrykk mens han ser på meg. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg fungerer veldig bra, og det gjør at andre mener jeg ikke er redd dvs er psykopat/farlig/manipulerende. Hadde jeg vært syk så hadde jeg ligger i sengen lammet av angst, så det tuder på psykopati, de har nerver av stål. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Det er vondt. Prøver å være konstruktiv, men det er ikke stort å gjøre. Jeg trenger noen som bryr seg om meg, men jeg er helt utelukket for alle mentalt sunne damer. Kan ikke begynne å drikke heller, men er merkelig nok fornuftig på det området, hvordan det henger sammen, syns ikke det hjelper stort på ulykkeligheten, det er mer mot frykt og angst det. Jeg vet ikke om noen stoffer som gjør en glad, av betydning. Men... nei det er vondt for mange, jeg er ikke spesiell. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg skjønner at dere ikke kan svare, men psykiatrien kan heller ikke forklare meg, bare stemple meg med forskjellige ting. Anonymous poster hash: 2139b...83d Jeg svarte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Ja, takk for svaret ditt. Men det er ikke «svaret», på hvem jeg er, sannheten/virkeligheten. Anonymous poster hash: 2139b...83d Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Din verdi, i forhold til hva? Menneskelig kapital? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå