bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 De eier ikke resultatene, så null stress.. Bestilte meg en test i går.. for 511 kroner inklusiv frakt Håper du kan oppdatere her litt når du ser gangen i bestillingsprosessen og alt mulig? Eller om det er noe lureri. Fikk pakken på Fredag, veldig fin pakke med slike swappere som du stryker og vrir på innsiden av kinnet, 2 stykk.. DNA testen kom også med en aktiveringskode som kobler nettop pakken jeg fikk til meg som bruker på nettsiden. Dette må gjøres før pakken sendes i retur. Fulgte med en forseglingspose og en bobleplast konvolutt som adressen står på. Sendte i retur i dag (kostet 22,- kroner i frakt). Og det tar ytterlige 4-6 uker før jeg nå får noe resultater.. Så nå må jeg bare vente videre Fått svar på dette enda? Har litt lyst til å teste dette selv Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 De eier ikke resultatene, så null stress.. Bestilte meg en test i går.. for 511 kroner inklusiv frakt Håper du kan oppdatere her litt når du ser gangen i bestillingsprosessen og alt mulig? Eller om det er noe lureri. Fikk pakken på Fredag, veldig fin pakke med slike swappere som du stryker og vrir på innsiden av kinnet, 2 stykk.. DNA testen kom også med en aktiveringskode som kobler nettop pakken jeg fikk til meg som bruker på nettsiden. Dette må gjøres før pakken sendes i retur. Fulgte med en forseglingspose og en bobleplast konvolutt som adressen står på. Sendte i retur i dag (kostet 22,- kroner i frakt). Og det tar ytterlige 4-6 uker før jeg nå får noe resultater.. Så nå må jeg bare vente videre Fått svar på dette enda? Har litt lyst til å teste dette selv Uke siden jeg sendte testen tilbake, ikke registrert som mottatt i USA enda.. Ellers så står det følgende: Resultater kan ventes i løpet av 3-4 uker etter at vårt laboratorium har mottatt din DNA test. Veldig nyskjerrig selv.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Å ja, sorry - så ikke at det hadde gått så kort tid. Har bestilt en slik pakke selv nå. Ifølge bestefar så er vi utvandrende finner, så kunne vært spennende å se om det stemmer eller ikke. Syns sånt er litt morsomt å vite Skal også poste her, når jeg får vite mer 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Fikk akkurat denne meldingen på Mail.. Hurra! Din DNA-test har ankommet MyHeritage DNA-laboratorium. Vi har umiddelbart begynt å behandle settet ditt og resultatene er ventet å være klare om fire uker. Vi sender deg epost så snart de er tilgjengelige. Så da vet jeg iallefall at ting er mottatt og jeg har gjort mitt Så vente litt til Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Da kom endelig resultatet.. DNA er ferdig behandlet og resultatet av min etniske bakgrunn kom fint fremstilt på ett kart.. Litt asiatisk i meg også ifølge DNA testen Det kom også opp en ny DNA fane i MyHertiage som jeg har flere valg i. Har også via "Administrere DNA" har jeg mulighet til å både slette DNA rådata, og laste det ned. Så da kan jeg videresende min DNA data til andre nettsider for å sjekke opp mot andre forskninger som er gjort.. Ellers er den en rekke muligheter for å delta i spørreundersøkelser om alt fra sykdommer til lønn, som vil kunne bygge opp en database bassert på DNA. Men det er litt sent, så får se om jeg lager en egen tråd om DNA testing om jeg skal utdype noe mer om dette på en senere tid.. Redigerte vekk fult navn derav svart strek på første bilde Endret 16. mars 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Ryktet skal ha det til at 98 % av brukerne av denne tjenesten har et nyoppdaget gen for ekstrem naivitet. Du må ha et ekstremt avslappet forhold til personvern for å dele ditt DNA på et sosialt nettverk. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg lurer på om man skriver helt feil informasjon f.eks når man er etnisk norsk og skriver at man er født i afrika, så kommer dna testen til å vise hvor du opprinnelig er fra eller fra afrika basert på det du skrev inn aka bare bullshit ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 I første omgang ville jeg ha sendt inn litt DNA fra en pakke grillpølser for å se hva som er i dem. "Food beyond compare. Food beyond belief Mix it in a mincer and pretend it's beefKidney of a horse, liver of a catFilling up the sausages with this and that" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå