Bjørnar VFOR SALE Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Nei, NGT eier domenet og stenger de kontoen må du finne en annen tilbyder. Dette er ulempen med å benytte ikke-uavhengige leverandører. edit. ninja'd FEIL: jEG hadde NEXTGENTEL og DA JEG SA OPP FIKK JEG BESKJED OM AT BROADPARKMAILEN MIN VILLE BLI SLETTET???MEN DEN VIRKER ENDA 5 ÅR ETTER JEG SA OPP ABONOMANGET!!SPURTE N.G.T OM DEN VIRKET,MEN DE SA NEI???DE TOK GRUNDIG FEIL!!! Lenke til kommentar
Bjørnar VFOR SALE Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Desverre nei.. NGT tillater ikke andre en deres egene kunder til å bruke @broadpark.no Dette er årsaken: Siden personopplysningsloven ikke gir oss anledning til å oppbevare persondata for avsluttede kundeforhold, kan vi heller ikke opprettholde tilknyttede tjenester (hovedsakelig epostkonto). DU TAR FEIL!!!!jEG hadde NEXTGENTEL og DA JEG SA OPP FIKK JEG BESKJED OM AT BROADPARKMAILEN MIN VILLE BLI SLETTET???MEN DEN VIRKER ENDA 5 ÅR ETTER JEG SA OPP ABONOMANGET!!SPURTE N.G.T OM DEN VIRKET,MEN DE SA NEI???DE TOK GRUNDIG FEIL!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Nextgentel skal snart ta betalt for eposttjenestene så da vil det bli slutt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå