Veritæs Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har 2 harddisker, på HD A har jeg windows, alle spill og programmer. På HD B har jeg kun diverse musikk og film filer på en ingen (altså en) partisjon. Jeg kjører power option properties på at PC skal "turn off HD" after 3 mins. Noe som funker greit. Etter å ha startet opp windows og etter 3 min, så stopper hviningen på HD B. Den har altså gått fra aktiv til off-mode. Problemmet er at helt uten videre en gang i blant så starter den opp igjen. Noe som medfører et ****** lagg i PC-en og det høres som en jet motor startes. Dette skjer når som helst, kan være mens jeg spiller (og er død etter lagget) mens jeg surfer, mens jeg ser film (på HD A) mens jeg innstallere ting (på HD A) Jeg har ikke rørt noen ting på HD B. likevel starter den opp av og til. Hva kan det være?? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 *desperat rop om hjelp* Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ta det med ro, det er nok slik det skal være. Windows driver med "vedlikehold" i bakgrunnen. Mulig du finner noe info om dette hvis du bruker Google og søker på "NTFS prefetch". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå