oxyde Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Altså jeg har en AMD T-Bird 1.4 med ei Global Win Max 1.4 cpu vifte og det funker ok. Hvor høy temperatur kan den komme opp i før det er "farlig"? Og er det noe program jeg kan kjøre for og skjekke cpu temp inne i windows? Jeg vil unødig begynne og feste et termometer på CPU (ettersom jeg er n00b) :smile: Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Over 60 ekke så bra :sad: Over 70 er fali det :sad: Lenke til kommentar
pegg Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 den blir ustabil på 60c+- kill temp på en t-bird er 95c du kan avlese temperatur fra windows om du har hovedkort som støtter det. et program du kan bruke dette til er motherboardmonitor som du kan laste ned fra denne adressa: http://mbm.livewiredev.com/ Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg ligger på 50 - 60 grader da..mene jeg har bestilt meg ei ny CPU vifte som er max 1.7 så det blir vel litt bedre da...regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå