Leif Olsson Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hilser på meg :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Litt nysgjerrig på hva du holder på med stilig! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Takk Torhild før kommentar. Ja det er noen som liker fotografer og er litt nysgjerrige God helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Hilser på meg :-) Morsomt bilde av en kobbe. Vi ser av og til kobber her også, men har ikke klart å komme på skikkelig foto-hold. Forresten, slett ikke verst å være på hilsefot med et slikt dyr. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Hilser på meg :-) Morsomt bilde av en kobbe. Vi ser av og til kobber her også, men har ikke klart å komme på skikkelig foto-hold. Forresten, slett ikke verst å være på hilsefot med et slikt dyr. Mvh Oddvar Takk Oddvar Er mange her i havna og noen er lit nysgjerrig og vil hilse Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stilig bilde. Hva gjør du oppe på land ? Mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg