Hofer Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Morten «zEVES» Vollan returnerer som aktiv spiller, og henter inn fire norske spillere.E-SPORT: Tidligere seriemester starter nytt Counter-Strike-lag Lenke til kommentar
Crush Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Eneste jeg ikke har hørt om er nafu, noen som kan utdype rollen og spillestil? Lenke til kommentar
Erlink Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Eneste jeg ikke har hørt om er nafu, noen som kan utdype rollen og spillestil? Han skøyt hardt fra seg i forrige KoN da Kingpins vant for Norge. https://www.twitch.tv/videos/220191773 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Alltid skuffende å lese om spillere/lag som nedprioriterer hjemlig liga. 1 Lenke til kommentar
theNe Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Eneste jeg ikke har hørt om er nafu, noen som kan utdype rollen og spillestil? Spilte ilag med han ca. 7mnd før han ble plukket opp nylig av aNdz i Kingpins. Utrolig dyktig til å bevege seg, eliminerer i stor grad hvor motstanderne kan stå og setter seg opp for enkle dueller. Litt som coldzera holder på i SK. En god lateround spiller som kan clutche mot hvem som helst, en farlig ak og dgl! Blir spennende å se hvor langt han kan nå, lykke til! 3 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Har zeves et standardsvar han gir reportere når han lager et nytt lag? "Denne gangen har jeg troa på at vi skal slå gjennom". Hakk i plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå