Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barna og oppfølging på skolen

Anbefalte innlegg

Mine barn går på en mellomstor skole, de er veldig flinke i alle fag og stortsett godt likt. 

MEN 

Det virker ikke som kontaktlæreren kjenner ungene godt selv om de har vært lærere for dem i mer enn 2 år. Når vi er på elevsamtale så er det akkurat som læreren skyter i blinde med spørsmål om, ja er det ikke du som liker godt å gjøre sånn og sånn i timene eller på skolen? Jeg sitter bare å måper å lurer på om de virkelig er tilstede i det heletatt? 

Er det sånn det er på skolen nå til dags? 

Er det også sånn at når du er med barna på eks. nærmeste butikk og møter tilfeldigvis læreren så hilser lærer kort på barnet men overser foreldre? 

(den første læreren mine barn hadde hilste eller vinket nå i allefall om hun sto 100 meter unna) 

Når læreren møter opp på sommeravslutningen for da får de blomster snakker de med ingen av foreldrene men ser ut som de er blitt straffet til å møte opp. 

Anonymous poster hash: 96324...92b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du ikke er helt klar over hvor dårlig det norske skolesystemet faktisk er. Lærere er overarbeidet, får for lite betalt og må i tillegg huske flere 20+++ klasser med unger (jo større klasser du har jo mindre tid får læreren bruke på å lære å kjenne hvert barn, naturligvis, dette er bare ett resultat av at vi skal absolutt presse så mange som mulig inn  i en klasse).

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...