garnish Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Ser at Fotovideo har dagens tilbud med et Olympus C-750 + ekstra XD-kort til totalt 4800,-. Er det noen som har noen kommentarer til dette? Er det prisgunstig? Er kameraet bra, rett og slett? Dette kameraet er jo akameras anbefaling i denne prisklassen selv om jeg syntes det var forferdelig mye galt med det i testbeskrivelsen - menyer og sånt. På Amazon.com sine sider ligger det mye brukerkommentarer, og der og virker det som de fleste er fornøyde. Så det litt bredre spørsmålet. Er det C-750 som er det beste kameraet i dette segmentet, også i forhold til pris. Håper det er noen på forumet som gidder å poste sine egne anbefalinger. Jeg skal ha et kamera kun til hjemmebruk. Viktige faktorer er da: fotografering under dårlige lysforhold, rask responstid/bildelagringstid, gode batteri- og ladeegenskaper, enkel lasting til PC Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis innendørsfotografering i dårlig belysning er viktig vil jeg ikke anbefale C-750, pga. dårlig fokus under dårlige lysforhold. Kameraet er heller ikke det raskeste. (men det er også det eneste jeg har å utsette på kameraet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå