akelbo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Reagerer på måten selskapet ber om støtte og hva pengene potensielt vil brukes til.Fans raser mot Ataris kronerulling for å bringe RollerCoaster Tycoon til Switch Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Problemet er også at de har tenkt til å porte mobilutgaven til Switch (Rollercoaster Tycoon Touch) og endrer navn til Rollercoaster Tycoon Switch. Så det blir ikke et fullverdig RCT. Hadde heller håpet på at de hadde portet over RCT 1-3. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Lurer på hvordan det blir med Atariboksen... og etter dette har jeg ikke mye troen på den. Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Merkelig opplegg. Kronerulling er vel myntet på indieutviklere og de som ikke har mulighet til å skaffe penger på andre måter. Slik som han skrøt i den videoen burde de klare å finansiere dette på en annen måte. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Her fortjener de all pepper de kan få, smålig av Atari. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Nå kommer vel snart EA og Ubisoft også å ber om penger til finansiering av fremtidige spill. Grådigheten til spill bransjen kjenner visst ingen grenser. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Vi trenger bare 200 000 000 til det nye mass effect. Om du sponser oss med 500 dollar for du mass effect CE med en cd med spill musikk på. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Det verste er at en kronerulling for et nytt Mass Effect kanskje hadde slått an, så lenge de hadde lovet å fikse alt som ødela Andromeda og slutten på ME3. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det verste er at en kronerulling for et nytt Mass Effect kanskje hadde slått an, så lenge de hadde lovet å fikse alt som ødela Andromeda og slutten på ME3. Slutten på ME3 ble fikset på (det ble ikke perfekt, men den ble LANGT bedre). ME Andromeda var forferdelig dårlig. Jeg spillte det i nesten 30 timer før jeg rett og slett måtte kaste inn håndkleet, første gang i et ME spill jeg ikke har giddi å spillt frem til slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå