Smultring77 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 jeg leter en person som bor i Tyrkia. Jeg har brukt mye tid på google, men det er ikke lett når man ikke kan språket. Google translate hjelper litt. Jeg finner ingen telefonkatalog som faktisk virker, men bare sider full av reklame etc. Er det noen her inne som kanskje er Tyrkisk, og som kan hjelpe meg litt? Takk * Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Hvis noen har en god ide, eller kanskje kan språket hadde jeg blitt glad for en tilbakemelding Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Kontakte myndighetene der nede går vel an? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Takk for tips Jeg prøvde å kontakte ambassaden og et par av konsulatene, men de hadde ikke anledning til å hjelpe. Tenkte kanskje noen her kunne språket, og da var der gjerne både raskt og enkelt å fyke igjennom noen sider etc Endret 25. januar 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Den norske utenlandstjeneste 1881 har telefonkataloger til alle mulige rare land bortsett fra nettopp Tyrkia Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Hsr nå saumfart etter diverse forum som også støtter engelsk, men det også uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå