Ravusy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Jeg fikk mitt nye PowerColor Radeon 9800 Pro 128mb kort igår fra Norek/Komplett, ettersom vifta på det forige kortet tok kvelden. Dette kortet skal vistnok komme fra det nye partiet med kort som Norek fikk nå nylig, og skal vist ha en forbedret vifte. Det som skuffet meg utrolig var at bundlen hadde blitt redusert kraftig. Commanche 4 og Summoner hadde blitt fjernet, og byttet ut med det ukjente spillet Big Mutha Truckers som ser ganske tragisk ut (har ikke prøvd det enda). Dette er vel også grunnen til at kortet har sunket et hakk i pris hos Komplett. Anger litt på at jeg ikke beholdt spillene fra det forige kortet . Det forige kortet kunne jeg klokke til 460/350 uten arifacts, men det nye kunne jeg ikke klokke core til 430 engang. Dette gjør jo gjør meg så klart enda mer skuffet . Har tenkt til å se om det blir noe bedre om jeg bytter ut goopen med noe bedre jeg har på lager... I tillegg har jeg en Vantec Iceberg 4 vifte, men da blir jeg trolig nødt til å fjerne shimmen . Endret 11. desember 2003 av Svedge Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fikk med det spillet du refererte til og Tom Reidar - Engel av mørket (fritt oversatt). Har ikke prøvd det enda. Liker ikke Tom Reidar. Fikk kortet mitt i går... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Tomb Raider spillet er ganske bra faktisk, selv det blir en del tenking for å komme seg vidre. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du kan få det av meg, hvis du vil ha det. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det forige kortet kunne jeg klokke til 460/350 uten arifacts, men det nye kunne jeg ikke klokke core til 430 engang. Dette gjør jo gjør meg så klart enda mer skuffet . Tviler på at du har klart å klokke 9800pro kortet til det derre med orginal kjøling! Vis du ikke har romt. temp under 10 grader da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ser ikke ut som det er noe problem. Kjørte mitt i nærheten av det i går med stock kjøling (har riktignok to vifter i døren som blåser rett på det), og det gikk fint uten stabilitets-problemer. Skal teste mer i dag, og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Seven, det er sant. Mange andre som har fått kortet opp i så mye. Swag, jeg har jo TRAOD . Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Testet med 460/355 nå. Ingen problemer der... Fikk bare testet i 3DMark, så jeg vet ikke sikkert på stabilitet osv før jeg får kjørt litt spill... EDIT: Det var dumt at du hadde det da. Får gi det bort i julegave eller noe. Tom Reidar er ikke akkurat "my cup of tea" for å si det sånn. EDIT2: Testet akkurat Big Mutha Truckers. Det må være noe av det mest ubrukelige jeg har spilt. Fikk latterkrampe av det. BAAAD! Endret 11. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Rambler Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hørte du ville gi bort Tomb Raider AoD Swag? Tar gjerne imot det, bundle'n med FIC kortet var jo 'helt elendig', intet spennende fulgte med.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jepp. Kom opp med en heftig grunn til at akkurat du skal ha det, så kanskje... Lenke til kommentar
Rambler Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 LOL Nei, har ingen heftig grunn til at akkurat jeg skulle få det fremfor noen annen. Har resten av TR-serien, er litt svak for den dama.... Og som sagt, intet i bundle'n med FIC kortet. Ellers ingen grunn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Du kan få det av meg, hvis du vil ha det. Me betaler litt/bytter i datadeler...Send PM ! Endret 14. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå