Fotoskrulla Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Heverfallsetra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 "Heverfallsetra", et besynderlig navn. Vet du hva HEVERFALL betyr, eller står for? Fine bilder fra fin natur med fine sjatteringer i snøen. Ikke dine fotspor, vel? Velger meg versjon 2. Versjon 3 tror jeg ville gjort seg enda bedre i en sepiautgave. Mvh Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 "Heverfallsetra", et besynderlig navn. Vet du hva HEVERFALL betyr, eller står for? Fine bilder fra fin natur med fine sjatteringer i snøen. Ikke dine fotspor, vel? Velger meg versjon 2. Versjon 3 tror jeg ville gjort seg enda bedre i en sepiautgave. Mvh Oddvar Hei Oddvar, nei jeg har ikke greid å finne ut noe om navnet Heverfall. Lenger inne ligger et vatn som heter Hevertjønna. Nei, det er ikke mine fotspor, tipper det er en hund eller rev. Ha en fin dag! Her laver det ned med blytung snø i dag.. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Flott vinterbilde. Helt enig med Oddvar. mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg