AfterGlow Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Hydrogen One nærmer seg lansering.Snart kan du kjøpe en mobil med «holografisk» skjerm – men den koster Lenke til kommentar
vignale Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Det blir snadder å få min forhåndsbestilte Ti Hydrogen one, men ingen av modulene vil være tilgjengelig når telefonen blir sluppet, men slik RED CEO/ Jim Janard beskrev disse for to dager siden så er det noe som er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hva vil dette bety i praksis? R2D2 Leia? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Hva vil dette bety i praksis? R2D2 Leia? Kun innover i skjermen. Amazon lanserte en lignende skjerm (tipper jeg) på en telefon for noen år siden, den floppet totalt. Men forskjellen der ifra denne er at de benyttet mange kameraer rundt skjermen som registrerte hvor brukeren hadde øynene, for så å tilpasse 3D bildet etter det. https://www.youtube.com/watch?v=luMBDrLVL4I Endret 25. januar 2018 av AndersT2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ahhh sånn. Supert om de får det til. Lenke til kommentar
Kazanton Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Vi snakker her om en produsent som selger en møkk dårlig 5’’ monitor til kameraene sine for 20,000kr. Som eier av red utstyr i over 5 år føler jeg meg dorpliktet til å advare dere mot å kjøpe tidlig. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Vi snakker her om en produsent som selger en møkk dårlig 5’’ monitor til kameraene sine for 20,000kr. Som eier av red utstyr i over 5 år føler jeg meg dorpliktet til å advare dere mot å kjøpe tidlig. "tidlig" og "red" hører ikke hjemme i samme setning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg