Markedsfundamentalisten Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Hei kjære juridisk kompetente folk! Etter å ha sett på TV-programmet Treehouse Masters, fikk jeg lyst til å bygge noen slike tretopp-hytter. Kan man bygge slikt noe uten tillatelse fra Staten (i en skog man selv eier)? Hvor stor hytte kan man i tilfelle bygge? Hvis det trengs tillatelse til å bygge: Gjelder Statens krav om fremkommelighet for funksjonshemmede også for tretopp-hytter? Hadde vært meget hyggelig hvis noen kunne hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Du må nok sende en byggesøknad til kommunen for å bygge noe av den størrelse ja, krav til universell utforming er avhengig av sted og bruk, dette vil kommunen kunne svare på sammen med byggesøknaden. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 https://www.porten.no/artiklar/dei-vil-lokke-turistar-med-spektakulaere-tretopphytter/397983 1 Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Takker & bukker. Da må jeg nok drite i den hytta. Jeg hater byråkrati... Endret 24. januar 2018 av Markedsfundamentalisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå