LilleJonny Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Hei!Ser etter en kassebil jeg kan bruke som kombinert campingbil og personbil (5+ seter). Med kassebil menes bil av type/størrelse Hiace, Transporter, Caravelle. Planen er at jeg raskt kan ta inn/ut baksetene i bilen, slik at to personer kan overnatte i den. Mitt spørsmål er derfor:Hvilke kassebiler har quick-release-seter som enkelt kan tas inn/ut etter behov?Kan dere i så fall spesifisere om det varierer på ulike årsmodeller osv.?Jeg søker i brukte kassebiler på Finn, men det er tidkrevende å finne kassebiler med slike seter ut fra bildene annonsørene har tatt. Har sett at Nissan NV200 oppfyller kravene mine, men de bilene jeg finner på Finn er litt over min prisklasse (max 100k).Tusen takk for hjelpen (: Endret 24. januar 2018 av LilleJonny Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Her kan det nok gjøres mange dårlige valg. Caravelle: Overpriset bil som ikke er bygget for å vare og koster en formue i reparasjoner. Vito: Ruster og generelt dårlig kvalitet. Er du en gambler, gå for denne. Hiac: Tja. Men hsr vell ikke utagbare seter. Lenke til kommentar
LilleJonny Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Her kan det nok gjøres mange dårlige valg. Caravelle: Overpriset bil som ikke er bygget for å vare og koster en formue i reparasjoner. Vito: Ruster og generelt dårlig kvalitet. Er du en gambler, gå for denne. Hiac: Tja. Men hsr vell ikke utagbare seter. Denne tråden spurte egentlig ikke etter beste kassebil (heller mulighet for setebytte), men siden du først er inne på det - du nevner dårlige kassebiler, hvilke er gode? Endret 24. januar 2018 av LilleJonny Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Her kan det nok gjøres mange dårlige valg. Vito: Ruster og generelt dårlig kvalitet. Er du en gambler, gå for denne. Hvilken generasjon av Vito snakker du om? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Tenkte på Viano som vell er personbilutgaven. En Viano til 100k vil si enten en 2004 med normal km til 2008 med over 300' på telleren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå