AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Blæ. Mitt andre forhold, og kjæresten presterte å være utro bare etter noen måneder. Ikke fysisk, men han chatta med ei annen jente på snapchat, sendte nakenbilder og mottok nakenbilder, masse griseprat og mye mer. Over lengre tid. Han selv påstår at det ikke skjedde så mange ganger, men jeg har jo sett selv at det skjedde flere ganger. Han har også skrevet hvor vakker han syns hun er, at han skulle ønske han hadde møtt henne (hun bor noen timer unna). Mye klissprat. Mens han var sammen med meg. Vi hadde avstandsforhold i et par måneder, og da chattet han med henne og snakket med henne mens han ikke var med meg. Han holdt det bevisst skjult, for i chatten skrev han at han ikke alltid kunne prate med henne, for da kunne jeg se det og fatte mistanke. Forklaringen er at vi har hatt lite sex (1 gang på 14 dager kanskje) i en lengre periode. Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg, og jeg er bombesikker på at han fortsatt snakker med andre jenter og sender nakenbilder og gud vite hva, men at han bare holder det skjult. Jeg sliter psykisk med depresjon og alt mulig svada i tillegg, så dette gjør bare vondt verre. Det er veldig trist, for han er en mann som jeg virkelig ikke trodde skulle gjøre noe sånt. Hvem som helst kan være utro, men denne mannen er tvers igjennom snill og god, med en samvittighet av gull. Trodde jeg. Nå syns jeg bare han er ekkel, jeg stoler ikke på han lenger. Det er ca. 2 måneder siden jeg fant ut dette. Da begynte han å gråte, forsto at jeg var sint på han, og at jeg bestemte selv om jeg ville være med han. Han sa han ville være med meg resten av livet, og han brøt kontakten med denne jenta og slettet henne fra snapchat, facebook og alt sånt. Jeg så positivt på alt til å begynne med, men nå orker jeg snart ikke mer. Er glad jeg har skole og jobb ved siden av, så slipper jeg å være hjemme med han. Jeg er også flau fordi jeg har så dårlig dømmekraft, og er så naiv. Selvfølgelig vil hvem som helst være utro mot meg. Jeg skal på kveldsvakt nå, men lurer på å ta en prat med han når jeg kommer hjem og si at jeg vil flytte ut. Det verste er jo at jeg flyttet LANGT for å flytte inn hos han og satse på forholdet, også får jeg greie på dette. Jeg savner familien min som er langt unna og jeg har ikke etablert noen nye vennskap her i den nye byen. Alt ser jævla mørkt ut nå.. Anonymous poster hash: a17ff...49a Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Er han den typen som først er utro så er det statistisk usannsynlig at han kommer til å endre seg. Du har helt rett i å ha vansker med å stole på han nå. Endret 24. januar 2018 av xDominiel 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor begynner du innlegget med "Blæ"? Jeg har sett det flere ganger her inne! Er det en eller annen "kul greie" jeg ikke vet om, eller en forkortelse for noe? Anonymous poster hash: 7e432...676 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 ...det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg Hallo! Det er aldri din feil at noen er utro! Hvis han ikke liker å være sammen med deg, eller sex-mengden, eller whatever, så har han bare én ting å gjøre: Avslutte forholdet! Hvis han gjør deg kvalm (og jeg forstår det godt), så ikke kast bort mer av ditt verdifulle liv på noe sånt! Just don't!!! Anonymous poster hash: 7e432...676 5 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 ...det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg Hallo! Det er aldri din feil at noen er utro! Hvis han ikke liker å være sammen med deg, eller sex-mengden, eller whatever, så har han bare én ting å gjøre: Avslutte forholdet! Hvis han gjør deg kvalm (og jeg forstår det godt), så ikke kast bort mer av ditt verdifulle liv på noe sånt! Just don't!!! Anonymous poster hash: 7e432...676 Tiltredes. TS, Det er ikke din feil at han er utro. Flytt ut og glem fyren. Han er åpenbart ikke noe å samle på. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro Anonymous poster hash: a17ff...49a Nei nei! Det er absolutt ikke din feil! Du fortjener bedre enn han der, dropp han, han burde pleiet forholdet mellom dere, gjort sitt for at du skal føle deg bedre -->oftere sex Anonymous poster hash: 8a4ff...44d 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Selv om du har vært kjip er ikke det noen unnskylding for at han er utro. Det finnes ingen unnskyldning som rettferdiggjør utroskap, mer enn det rettferdiggjør å stjele bare fordi du er fattig. Det finnes uendelige mange bra gutter der ute, og du har valgt deg en dust som ikke eier respekt for deg. Kvitt deg med han. 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor begynner du innlegget med "Blæ"? Jeg har sett det flere ganger her inne! Er det en eller annen "kul greie" jeg ikke vet om, eller en forkortelse for noe? Anonymous poster hash: 7e432...676 Blæ, meh, bleh Man er oppgitt. Såvidt jeg vet har det "alltid" eksistert 4 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Forklaringen er at vi har hatt lite sex (1 gang på 14 dager kanskje) i en lengre periode. Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg, og jeg er bombesikker på at han fortsatt snakker med andre jenter og sender nakenbilder og gud vite hva, men at han bare holder det skjult. Jeg sliter psykisk med depresjon og alt mulig svada i tillegg, så dette gjør bare vondt verre. Det høres ikke ut som du tar særlig mye selvkritikk for hva du selv anser som bakgrunnen for saken, men velger heller å beskrive deg selv som et offer og fokuserer stort sett utelukkende på ham som kjernen i problemet. Hva er vitsen med å erkjenne at du selv er årsak i hendelsen dersom du ikke tar det til etterretning? Du lurer deg selv... Og du har ikke virkelig tatt inn over deg at du selv er problemet her. Jeg synes heller ikke dette høres ut som et "utroskap", særlig tatt i betraktning at du selv forklarer hvor lite sex dere har. Jeg hadde ikke blitt overrasket om han hadde valgt å gjøre noe mer radikalt enn å ty til Snapchat... Jeg ser at du føler deg sviktet av ham, men et utroskap omfatter for alle praktiske formål, mer enn å bare prate med ei dame han aldri engang har møtt... Du kan jo si at han må bruke cyberkondomer neste gang han chatter med henne. Du har allerede skjøvet ham bort fra deg, og du skyver ham ytterlgiere fra deg når du "blir kvalm" av at han tar på deg. Du trives åpenbart ikke i forholdet, og bør følgelig avslutte det. Det er ikke ham, det er deg. Var jeg ham ville jeg igrunn dumpa deg for lenge siden. Både på grunn av den fraværende sexen og på grunn av dine psykiske problemer. Og han tenker antageligvis samme tanken. Derfor bør du dumpe ham først. Om han dumper deg vil depresjonen din bli verre. Endret 24. januar 2018 av Løgn 3 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Forklaringen er at vi har hatt lite sex (1 gang på 14 dager kanskje) i en lengre periode. Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg, og jeg er bombesikker på at han fortsatt snakker med andre jenter og sender nakenbilder og gud vite hva, men at han bare holder det skjult. Jeg sliter psykisk med depresjon og alt mulig svada i tillegg, så dette gjør bare vondt verre. Det høres ikke ut som du tar særlig mye selvkritikk for hva du selv anser som bakgrunnen for saken, men velger heller å beskrive deg selv som et offer og fokuserer stort sett utelukkende på ham som kjernen i problemet. Hva er vitsen med å erkjenne at du selv er årsak i hendelsen dersom du ikke tar det til etterretning? Du lurer deg selv... Og du har ikke virkelig tatt inn over deg at du selv er problemet her. Jeg synes heller ikke dette høres ut som et "utroskap", særlig tatt i betraktning at du selv forklarer hvor lite sex dere har. Jeg hadde ikke blitt overrasket om han hadde valgt å gjøre noe mer radikalt enn å ty til Snapchat... Jeg ser at du føler deg sviktet av ham, men et utroskap omfatter for alle praktiske formål, mer enn å bare prate med ei dame han aldri engang har møtt... Du kan jo si at han må bruke cyberkondomer neste gang han chatter med henne. Du har allerede skjøvet ham bort fra deg, og du skyver ham ytterlgiere fra deg når du "blir kvalm" av at han tar på deg. Du trives åpenbart ikke i forholdet, og bør følgelig avslutte det. Det er ikke ham, det er deg. Var jeg ham ville jeg igrunn dumpa deg for lenge siden. Både på grunn av den fraværende sexen og på grunn av dine psykiske problemer. Og han tenker antageligvis samme tanken. Derfor bør du dumpe ham først. Om han dumper deg vil depresjonen din bli verre. Hva slags twisted perspektiv er dette? Leste du alt? Nakenbilder, griseprat etc, mens han var sammen med henne er per definisjon utroskap i min bok. Brukernavnet ditt passer ihvertfall. Og "psykiske problemer", wow. Til trådstarter: Ignorer det der, det er absolutt ikke din skyld at han gikk bak ryggen på deg. @Løgn under: "De psykiske problemene er noe TS selv nevnte", det var mer måten du brukte det på. Endret 24. januar 2018 av xDominiel 7 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Hva slags twisted perspektiv er dette? Leste du alt? Nakenbilder, griseprat etc, mens han var sammen med henne er per definisjon utroskap i min bok. Brukernavnet ditt passer ihvertfall. Og "psykiske problemer", wow. Til trådstarter: Ignorer det der, det er absolutt ikke din skyld at han gikk bak ryggen på deg. Som sagt, husk cyberkondomer. Og ikke ignorer bakgrunnen for at dette i det hele tatt skjedde. De psykiske problemene er noe TS selv nevnte, hvilket du ville fått med deg dersom du selv leste innlegget. At han faktisk ikke har tydd til reelt utroskap er en gåte. Men uansett hvor fornærmet en vilkårlig leser skulle bli på vegne av TS, så vil det være temmelig naivt å tro at dette haltende forholdet har noen fremtid. Derfor bør det avsluttes. Og TS bør få orden på egen psyke før hun går inn i et nytt forhold. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Synes du ikke det hadde vært mer respektfullt overfor en som man har kalt "sin kjæreste" i lang tid, å avslutte forholdet før man begynte med griseprat og nakenbilder med en annen dame? Hadde ikke det vært den riktige fremgangsmåten? 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) . Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro, Anonymous poster hash: a17ff...49a Nei, det er ikke grunnen, grunnen er at han ikke klarte å være trofast. Om hans begrunnelse er at du har for lite sexlyst, så har han 3 ryddige muligheter og en uryddig: • Ryddig: Leve med det fordi han elsker deg på andre områder, ta en håndjager innimellom. • Ryddig: Gi beskjed om at han ikke kan leve med så lite sex, gi deg en sjans til å øke frekvensen(om du ønsker), og slå opp hvis det ikke går - først da, etter å ha slått opp, kan han finne seg noen kåtere. • Ryddig: Komme til enighet med deg(om du ønsker) om at han kan ha en sexpartner på si, digital eller reell, med full åpenhet. • Uryddig: Være utro. Endret 25. januar 2018 av toth 4 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Utroskap er for drittsekker og feige jævler som hverken tør å ta tak i problemene som uvegerlig oppstår i ethvert forhold, eller avslutte forholdet med et modikum av verdighet og ryggrad. Så enkelt er det i grunnen med den saken. Kvitt deg med søpla og vær mer kvalitetsbevisst neste gang. PS: og la for all del ikke drittsnakk fra folk av samme labre kvalitet gå inn på deg. Endret 25. januar 2018 av Belfaborac 2 Lenke til kommentar
Denjam Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg har selv vært i en lignende situasjon, på andre siden. Pass opp for rådene til moralistene her inne, de er velmente, men de kan fort gi deg perspektiver som rett og slett ikke fungerer for deg. Min historie kort, så hadde jeg verdens beste kjæreste som jeg fremdeles elsker nå i dag seks år etter det har blitt slutt. Men selv verdens beste kjæreste kan ha lav sexlyst, sånn som du. Det gikk fint og det var noe vi klarte oss igjennom, men det ble krangling av det, og på grunn av studier så reiste hun bort. Sexlysten var som den var, og nå når vi så hverandre kanskje hver tredje måned, og kanskje likevel ikke fant tid til å være intim med hverandre, så ble det veldig vanskelig å ikke tenke at sex er viktig. Andre merker det kanskje på deg, for jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet av andre jenter som i den perioden. Så jeg fantaserte om det helt klart, og meg og en eks kom så langt i samtalen at hun spurte meg om nakenbilder. Har aldri følt meg mer jævlig enn da. Gav opp hele greien og forsøkte å redde forholdet jeg hadde med verdens beste jente, frem til det tok sin naturlige slutt da hun ikke lenger hadde romantiske følelser for meg. Tingen er at den som er utro er ikke nødvendigivs en dårlig person, eller en "slu jævel" eller ligende. En situasjon kan gjøre hvem som helst utro. Det er fortere gjort enn du tror å ta idiotiske valg som du angrer på for resten av livet. Og å være utro er ikke nødvendigvis noe personen ønsker å være, det kan like godt være handlingen til en forvirret og deprimert person. Det er tydelig at du selv ikke er fornøyd med din sexdrift. For fremtiden, om ikke for dette forholdet, så forsøk å gjør noe med det. Veien er kort til å stå i samme situasjon på nytt om ikke. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 At han faktisk ikke har tydd til reelt utroskap er en gåte. Men uansett hvor fornærmet en vilkårlig leser skulle bli på vegne av TS, så vil det være temmelig naivt å tro at dette haltende forholdet har noen fremtid. Derfor bør det avsluttes. Det bør avsluttes før man har intim kontakt med andre. Hva er det med folk som gjør dem så villig til å være respektløse? Gro baller eller bryster og slå opp hvis du vil ha noen andre, og vær ærlig. Det er en utrolig enkel leveregel. "Jensine, vi har for lite sex. Enten må jeg få friheten til å leke litt på si, eller så må jeg nok dessverre gå videre og se etter noen andre." Det burde være enklere å si det, enn å være utro. 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) At han faktisk ikke har tydd til reelt utroskap er en gåte. Men uansett hvor fornærmet en vilkårlig leser skulle bli på vegne av TS, så vil det være temmelig naivt å tro at dette haltende forholdet har noen fremtid. Derfor bør det avsluttes. Det bør avsluttes før man har intim kontakt med andre. Hva er det med folk som gjør dem så villig til å være respektløse? Gro baller eller bryster og slå opp hvis du vil ha noen andre, og vær ærlig. Det er en utrolig enkel leveregel. "Jensine, vi har for lite sex. Enten må jeg få friheten til å leke litt på si, eller så må jeg nok dessverre gå videre og se etter noen andre." Det burde være enklere å si det, enn å være utro. Jeg er selvfølgelig enig. Jeg mener imidlertid også at årsaken til at et forhold sprekker ikke alltid ligger utelukkende på den som faktisk er utro. Dersom man for eksempel selv sliter med psykiske problemer, og ikke vil ha sex (slik som TS), kan det tenkes at man selv ikke er klar for et forhold. Den som er utro er naturligvis skyld i sine egne handlinger. Men det betyr ikke at forholdet ville vært problemfritt uten utroskapen. Å kun skylde på den utro parten er å nekte seg selv lærdom fra ens egen historie, og derfor være dømt til å leve historien om igjen. Det er produktet av offermentalitet og ansvarsfraskrivelse - alles personlig verste fiende, enten man innser det eller ikke. Endret 25. januar 2018 av Løgn 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Forklaringen er at vi har hatt lite sex (1 gang på 14 dager kanskje) i en lengre periode. Grunnen til dette er mitt dårlige selvbilde og lave sexlyst. Jeg tar selvkritikk for dette, og det er absolutt min egen feil at han har vært utro, men jeg kommer ikke over det. Jeg orker snart ikke mer. Jeg blir kvalm bare han tar på meg, og jeg er bombesikker på at han fortsatt snakker med andre jenter og sender nakenbilder og gud vite hva, men at han bare holder det skjult. Jeg sliter psykisk med depresjon og alt mulig svada i tillegg, så dette gjør bare vondt verre.Det høres ikke ut som du tar særlig mye selvkritikk for hva du selv anser som bakgrunnen for saken, men velger heller å beskrive deg selv som et offer og fokuserer stort sett utelukkende på ham som kjernen i problemet. Hva er vitsen med å erkjenne at du selv er årsak i hendelsen dersom du ikke tar det til etterretning? Du lurer deg selv... Og du har ikke virkelig tatt inn over deg at du selv er problemet her. Hun trenger ikke å ta noe selvkritikk. Hvis det er så vanskelig for ham å holde seg på grunn av sjelden sex så får han heller gjøre det slutt i stedet for å være utro. 1 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Det er IKKE din feil at han er utro. Eksen min gjorde eksakt det samme når vi var i langdistanse forhold, i tillegg til å ligge med andre, og han gjorde det om og om og om igjen selv om han lovet å ikke gjøre det igjen. Mitt råd er å gå og aldri se tilbake. Ting kommer heller ikke til å forandre seg om dere flytter sammen. Alltid mulig for en å være utro. Ordtaket «once a cheater always a cheater» er ganske sann. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Kom deg vekk. Dump han! Finn deg en skikkelig fyr istedenfor. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå