Gå til innhold

Stor etterspørsel gir opptil ett års ventetid på e-Golf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"stor etterspørsel gir opptil ett års ventetid på norske jordbær" .

Riktig overskrift ville vært "lav produksjon gir stor etterspørsel"

Det blir i alle fall feil. Folk er ikkje interessert i bilen fordi det er låg produksjon og lang ventetid.

 

Stor etterspurnad gjev lengre ventetid fordi produksjonen ikkje er like høg som etterspurnaden. Noko som er ganske rimeleg i desse tider der elbilar er ettertrakta, men har ikkje vore produsert lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

E-golf er en bra El bil men med verdens dårligste og ustabile app teknologi! Den så kalte CAR-NET funksjonaliteten er dårligst i klassen og da sier jeg det fordi jeg har den e-golfen. Sammenlignet med MB elektrisk sin Connect-Me? Appen så ligger VW langt bak.

 

Kjedelig at den viktigste funksjonaliteten som f.eks ‘fjern start av varmepumpe’ mv ikke fungerer slik den skal i kalde Norge.

 

Hvorfor har ingen av bil tidsskriftene sammenlignet slike add-ons som produsenten tar seg godt betalt for??

 

Mine klager siden Okt 2017 er fortsatt ikke løst av VW. De sier at det er større problem enn antatt.

 

Skuffende

 

Sammenlignet med

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For meg er det ubegripelig at folk er så lojale mot å kjøpe VW. Jeg finner intet attraktivt ved Golfen etter å ha kjørt de som firmabiler. Elendige seter og ergonomi og stadig feil på bilene...og så denne skandalen på toppen....må da være mye annet , også om man skal ha EL bil, som må være bedre enn denne VW golfen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For meg er det ubegripelig at folk er så lojale mot å kjøpe VW. Jeg finner intet attraktivt ved Golfen etter å ha kjørt de som firmabiler. Elendige seter og ergonomi og stadig feil på bilene...og så denne skandalen på toppen....må da være mye annet , også om man skal ha EL bil, som må være bedre enn denne VW golfen.

 

Du laget en ny konto bare for å skrive dette? Ikke mye troverdig nei. Jobber for konkurrent?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

For meg er det ubegripelig at folk er så lojale mot å kjøpe VW. Jeg finner intet attraktivt ved Golfen etter å ha kjørt de som firmabiler. Elendige seter og ergonomi og stadig feil på bilene...og så denne skandalen på toppen....må da være mye annet , også om man skal ha EL bil, som må være bedre enn denne VW golfen.

 

Du laget en ny konto bare for å skrive dette? Ikke mye troverdig nei. Jobber for konkurrent?

 

Det var da en merkelig konklusjon....nei, jeg  arbeider heldigvis ikke i bilbransjen, har bare kjørt bil i over 45 år og deriblant mange VW golf. Jeg forstår bare ikke hva det er ved VW golf som er så attraktivt. Jeg opplever at motorjournalister hauser opp bilen i en rekke tester uten å vurdere en rekke dårlige løsninger og uheldig ergonomi som bilen etter min mening har. VW er og blir nettopp....en billig "folkevogn" i mine øyne. Dieseljukset er i mine øyne bare en bekreftelse på at VW ikke skyr ulovlige midler for å dekke over at de ikke kan levere den kvaliteten de så gjerne vil forbrukerne skal tro de får. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...