Gå til innhold

Spare penger i det nye året? Bytt mobilabonnement!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne undersøkelsen må være et bestillingsverk, den hopper fra 1Gb til 5GB når i alle fall de fleste jeg kjenner har 2GB eller 4GB som da ikke kommer med. Vil tro de fleste ligger der, så hvorfor ingenting mellom 1GB og 5GB?

Lenke til kommentar

Denne undersøkelsen må være et bestillingsverk, den hopper fra 1Gb til 5GB når i alle fall de fleste jeg kjenner har 2GB eller 4GB som da ikke kommer med. Vil tro de fleste ligger der, så hvorfor ingenting mellom 1GB og 5GB?

Talkemore har 4 som du leser lenger oppe

Lenke til kommentar

Jeg har ikke betalt på flere måneder hos talkmore. Vervet et par venner. Hvis du verver noen får begge to 2 mnd gratis forbruk. Hvis noen vil bli vervet av meg, skriv inn 90 79 74 93 I vervekoden til slutt i bestillingen :D

Ja jeg også har hatt det, bra tilbud det for begge parter ?

Lenke til kommentar

Fra min erfaring fra komplett 259,- 4 GB

Ble daglig oppring fra telefonselgere både norsk og utenlandsk, ringte opp og klaget på mail om å reservere meg for nummeropplysning, men dessverre

ble informasjonen min tilgjengelig hele 3-4 måneder og til slutt byttet jeg.

Vil ikke anbefale Komplett

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fra min erfaring fra komplett 259,- 4 GB

Ble daglig oppring fra telefonselgere både norsk og utenlandsk, ringte opp og klaget på mail om å reservere meg for nummeropplysning, men dessverre

ble informasjonen min tilgjengelig hele 3-4 måneder og til slutt byttet jeg.

Vil ikke anbefale Komplett

Skylder du på Komplett fordi du glemte å reservere deg mot nummeropplysning?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor Telia ikke kan forbedre seg noe mer, når de ikke er bundet av myndighetene på samme måte som Telenor hva gjelder prising?

I et land fyllt til randen av sosialister er det ingen som forstår seg på hvorfor et selskap velger å tjene mer enn mindre penger når de skal tilby en vare eller tjeneste. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...