fo2re Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hvis du vil tjene penger får du jobb i et callsenter på dagen, siden du er desperat etter penger så klarer de råeste selgerene fint å tjene fra 20-30000 i mnd, til langt over det avhengig av produkt og egeninnsats. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Å tjene penger på brukerundersøkelser, apper osv er selvfølgelig mulig. Er du heldig har du råd til en karamell i slutten av uka Flere jeg så tjente tusen dollar i uka. Men de promoterte seg på youtube kanaler men de levde av å referere nye håpefulle. Og du trodde virkelig på at de tjente flere tusen kroner i uka? Ja, fordi de viste hele sekvensen med å cashe ut en halv million poeng for tusen dollar i PayPal. Det beviser absolutt ikke at de tjener flere tusen kroner i uka. Det beviser i beste fall at en halv million poeng kan konverteres til penger i PayPal, men i praksis kunne selv det være fake. For alt du vet kan de ha kjøpt de poengene med $2000. Please! Tror du de selger poenger?? Lenke til kommentar
tHz Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Trodde virkelig på at de tjente flere tusen kroner i uka? Ja, fordi de viste hele sekvensen med å cashe ut en halv million poeng for tusen dollar i PayPal. Det beviser absolutt ikke at de tjener flere tusen kroner i uka. Det beviser i beste fall at en halv million poeng kan konverteres til penger i PayPal, men i praksis kunne selv det være fake. For alt du vet kan de ha kjøpt de poengene med $2000. Please! Tror du de selger poenger?? Poenget er ikke om det er mulig å kjøpe penger direkte, eller å bruke penger indirekte for å booste egen omsetning. Kanskje er det mulig, kanskje ikke. Poenget var å påpeke at en video ikke beviser en dritt når det kommer til inntjening. Ethvert Ponzi, pyramide eller mlm scheme gir mye penger til noen få personer. De kan lett lage en video som viser hvor mye de tjener. Selv en falsk video over hvor mye de tjener kan påvirke egen bunnlinje. En slik video (ekte eller falsk) gir ingen indikasjon på vedvarende inntjening og overhode ingen indikasjon på hva du kan ende opp med å tjene, om du blir med. Det som er sikkert er at de som lager videoen ikke lager den for å være snill. De lager den for å tjene enda mer penger ved å overtale folk til å bli med. Ikke vær naiv. 4 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Trodde virkelig på at de tjente flere tusen kroner i uka? Ja, fordi de viste hele sekvensen med å cashe ut en halv million poeng for tusen dollar i PayPal. Det beviser absolutt ikke at de tjener flere tusen kroner i uka. Det beviser i beste fall at en halv million poeng kan konverteres til penger i PayPal, men i praksis kunne selv det være fake. For alt du vet kan de ha kjøpt de poengene med $2000. Please! Tror du de selger poenger?? Poenget er ikke om det er mulig å kjøpe penger direkte, eller å bruke penger indirekte for å booste egen omsetning. Kanskje er det mulig, kanskje ikke. Poenget var å påpeke at en video ikke beviser en dritt når det kommer til inntjening. Ethvert Ponzi, pyramide eller mlm scheme gir mye penger til noen få personer. De kan lett lage en video som viser hvor mye de tjener. Selv en falsk video over hvor mye de tjener kan påvirke egen bunnlinje. En slik video (ekte eller falsk) gir ingen indikasjon på vedvarende inntjening og overhode ingen indikasjon på hva du kan ende opp med å tjene, om du blir med. Det som er sikkert er at de som lager videoen ikke lager den for å være snill. De lager den for å tjene enda mer penger ved å overtale folk til å bli med. Ikke vær naiv. "Hurr durr alle er naive utenom meg" Lenke til kommentar
thyrum Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Beklager at jeg er treg med å svare på denne gamle tråden :ODet finnes mange måter å tjene penger på nett, en av de vanligste er affiliate marketing. D vil si at du markedsfører produkter til potensielle kjøpere. Du kan besøke www.clickbank.com som jeg vil tørre å påstå er den største markedsplassen for slike produkter på nett. Du velger bare den kategorien du interesserer deg for; velger så det produktet du tror du kan klare å selge. Når det er sagt så finnes det andre markedsplasser som gjør det samme som clickbank. For eks. Jvzoo eller maxbounty Her er en video som viser deg kjapt rundt på innsiden av clickbank: https://youtu.be/uHRAMca4gZc Om markedsføring ikke er din greie så kan du jo for eks prøve deg på krypto-valuta (Bitcoin/etherium/osv) trading. Eller du kan lage deg en youtube kanal der du tjener penger på reklame... Når alt dette er sagt; Nei, ingenting av det jeg har skrevet om er ne "quick fix". Det er ikke lett å tjene penger på nett. I hvertfall om du starter fra bunnen av. Håper dette kan hjelpe deg eller andre som måtte komme over denne tråden Lenke til kommentar
arikanari Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg har svart på online spørreundersøkelser i mange år. For ca 1 år siden trappet jeg dette kraftig opp, og er nå medlem i ca 15 ulike paneler. I løpet av dette året har jeg tjent ca 10k (i cash og gavekort). Har også tjent litt småpenger på utest.com. Her er det ulike apper, spill og programmer som skal testes og det gis penger pr bug eller for et testcase som skal gjennomgås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg