IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg har vindusviskere som vekselvis fungerer og ikke fungerer.De stopper alltid i nedre posisjon, aldri midt på frontruten eller annen unaturlig posisjon. Pga dette tror jeg relé og viskermotor er i orden.Mistenker at feil ligger i på-knappen på viskerhendelen. Å bare klikke eller vippe hendelen i "på-posisjon" mange nok ganger starter til slutt viskerene, da virker de i både automatisk modus, sakte og hurtig innstilling.Jeg tror det er dårlig kontakt i påknappen.Har dere noen tips å komme med? Lenke til kommentar
K N Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Kan være slitasje i bryteren. Opplevd det samme selv, dog i tillegg så begynte etterhvert vindusviskerne å gå som de ville Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Kan være slitasje i bryteren. Opplevd det samme selv, dog i tillegg så begynte etterhvert vindusviskerne å gå som de ville Takk for svar, var mekanikken som var dårlig, forhandleren skiftet den på garanti 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 var mekanikken som var dårlig, forhandleren skiftet den på garanti Mekanikken i hva? Hvilken del ble skiftet? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 var mekanikken som var dårlig, forhandleren skiftet den på garanti Mekanikken i hva? Hvilken del ble skiftet? Stangsystemet Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Velkjent problem for Gulars-fans og bergensere at vindusviskermekanisme går i stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå