AfterGlow Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Vil ta månedlig betalt for noe mange inkluderer gratis.BMW skal gjøre Apple CarPlay til en abonnementstjeneste Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 De har allerede abonnementstjenester de tilbyr, så flere er jo en trend i tiden. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Jeg er riktignok androidbruker selv, men liker ikke den utviklingen. Dog, inntil vi vet mer om det er BMW eller Apple som er hovedårsak til denne endringen, så skal jeg ikke være for bastant. Derav spørsmålstegnet over. 6 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Betaler man 11.000 for en mobil, er betalingsvilligheten over gjennomsnittet. Så de har kanskje valgt rett strategi. 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Jeg er riktignok androidbruker selv, men liker ikke den utviklingen. Dog, inntil vi vet mer om det er BMW eller Apple som er hovedårsak til denne endringen, så skal jeg ikke være for bastant. Derav spørsmålstegnet over. Vil nok tippe Apple har en finger med i spillet her, ja. 3 Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 CarPlay er fortsatt ikke trådløst........... Lenke til kommentar
Xan86 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 CarPlay er fortsatt ikke trådløst........... I BMW så er det trådløst. 1 Lenke til kommentar
Tore Kjelbergnes Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Mulig jeg har gått glipp av noe angående Apple Carplay, men betyr ikke dette at man må betale abonnement for å bruke stereoanlegget i bilen opp imot telefonen sin? Lenke til kommentar
Apeskrekk Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 CarPlay er fortsatt ikke trådløst........... I BMW så er det trådløst. Bare i 5 serien enda ..... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet 5 Lenke til kommentar
XF0J00F8 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Hvorfor akkurat 2003? Å sette seg inn i en 2002 modell i dag blir omtrent som å fyre opp dampmaskina for å ta seg en båttur... Lenke til kommentar
Christen Holte Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Javel? Har vel tredjeplassen på salgsstatistikken i Norge, så da sier du at temmelig mange er dumme. Uansett bør vel en sånn påstand begrunnes/forklares. Min erfaring er at BMW lager svært gode biler. 1 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Eier i dag en BMW.. og elsker bilen.. men at de skal ta seg betalt for alle slike tjenester er smått horribelt. ConnectedDrive greiene mine gikk visst også ut nå for litt siden.. forbanna tull. BMW burde lære av konkurrenter som Tesla, slikt burde være gratis fra dag 1 i en «premium bil». 1 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hvor mye må man ut med i måneden for at BMW skal tørske støv av skjermen i bilen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Javel? Har vel tredjeplassen på salgsstatistikken i Norge, så da sier du at temmelig mange er dumme. Uansett bør vel en sånn påstand begrunnes/forklares. Min erfaring er at BMW lager svært gode biler. For at hvis du kjøper en nyere modell så er det mye dyrere, kjøp heller flere gamle - da har du flere biler 1 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Glad i Teslaen min. Gratis internett, gratis spotify, gratis og hyppige SW oppdateringer som gir bilen betydelige oppgraderinger. I 2017 var noen av SW høydepunktene oppgradering fra ca 330HK til 430HK, betydelige oppgraderinger på Autopilot og en haug av andre mindre ting. Gleder meg til hva som kommer min vei i 2018. 1 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Hvorfor akkurat 2003? Å sette seg inn i en 2002 modell i dag blir omtrent som å fyre opp dampmaskina for å ta seg en båttur... Å sette seg inn i en 2018 modell er også omtrent som å fyre opp en dampmaskin. Kjøp en Tesla istedet. Faen, hadde glatt byttet en BMW 7 serie i en Tesla Model 3. Endret 26. januar 2018 av Odd Arne Roll Lenke til kommentar
XF0J00F8 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Javel? Har vel tredjeplassen på salgsstatistikken i Norge, så da sier du at temmelig mange er dumme. Uansett bør vel en sånn påstand begrunnes/forklares. Min erfaring er at BMW lager svært gode biler. For at hvis du kjøper en nyere modell så er det mye dyrere, kjøp heller flere gamle - da har du flere biler Hvor mange kropper har du? Jeg har bare en. 1 Lenke til kommentar
XF0J00F8 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Hvorfor akkurat 2003? Å sette seg inn i en 2002 modell i dag blir omtrent som å fyre opp dampmaskina for å ta seg en båttur... Å sette seg inn i en 2018 modell er også omtrent som å fyre opp en dampmaskin. Kjøp en Tesla istedet. Faen, hadde glatt byttet en BMW 7 serie i en Tesla Model 3. Gadgetfaktoren kan nok virke høyere på en Tesla, spesielt fordi en enorm skjerm er det første som møter deg når du setter deg inn. Men det er ikke dermed sagt at BMW ikke har mye av de samme funksjonene, de er bare litt mer diskret lagt opp. For å sammenligne model 3 og 5 serie så er akslerasjonen lik ( 5- serie uten 6 sylindre er ikke 5-serie ), og stort sett alt annet når det gjelder kjøreegenskaper og byggekvalitet er bedre på en 5-serie. Jeg sier ikke at Model 3 er en dårlig bil, for det er den ikke, men den er ikke en premiumbil. Jeg ser helt klart fordeler med Tesla, og jeg ser ikke bort fra at jeg en gang kommer til å kjøpe en, men akkurat nå har jeg mer fokus på kjøreegenskaper og opplevd kvalitet, og der har Tesla en lang vei å gå. Ps: andre bilmerker har også softwareoppdateringer som gir ekstra funksjoner - gratis til og med. Fordelen til Testla er at oppdateringene er OTA, noe BMW ikke har i Norge enda. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Nok en grunn til å hoppe bukk over BMW? Folk som kjøper BMW etter 2003 er jo dumme i huvudet Hvorfor akkurat 2003? Å sette seg inn i en 2002 modell i dag blir omtrent som å fyre opp dampmaskina for å ta seg en båttur... Å sette seg inn i en 2018 modell er også omtrent som å fyre opp en dampmaskin. Kjøp en Tesla istedet. Faen, hadde glatt byttet en BMW 7 serie i en Tesla Model 3. Gadgetfaktoren kan nok virke høyere på en Tesla, spesielt fordi en enorm skjerm er det første som møter deg når du setter deg inn. Men det er ikke dermed sagt at BMW ikke har mye av de samme funksjonene, de er bare litt mer diskret lagt opp. For å sammenligne model 3 og 5 serie så er akslerasjonen lik ( 5- serie uten 6 sylindre er ikke 5-serie ), og stort sett alt annet når det gjelder kjøreegenskaper og byggekvalitet er bedre på en 5-serie. Jeg sier ikke at Model 3 er en dårlig bil, for det er den ikke, men den er ikke en premiumbil. Jeg ser helt klart fordeler med Tesla, og jeg ser ikke bort fra at jeg en gang kommer til å kjøpe en, men akkurat nå har jeg mer fokus på kjøreegenskaper og opplevd kvalitet, og der har Tesla en lang vei å gå. Ps: andre bilmerker har også softwareoppdateringer som gir ekstra funksjoner - gratis til og med. Fordelen til Testla er at oppdateringene er OTA, noe BMW ikke har i Norge enda. Angående siste setning, så er det ikke fordi de ikke kan, men fordi de ikke vil av en eller annen grunn. Penger er nok den største grunnen, for hvorfor sende ut noe gratis om man kan ta litt ekstra ved service. BMW sendte faktisk ut en OTA-oppdatering i forbindelse med problemer med sikkerheten til keyless-funksjonen. Dersom bilen var koblet til en WIFI-sone, så kunne man få inn oppdateringen uten å dra innom en BMW-forhandler/verksted. https://www.engadget.com/2015/01/31/bmw-connected-drive-patch/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå