Maxopp Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Personlig mener jeg at Norge bør boikotte OL hvis Nord Korea får bli med, hva mener Dere? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 1 - Det er leker... (Olympiske leker) Hvorfor gidder folk å bry seg engang? 2 - OL skal i utgangspunktet ikke være påvirket av politikk. Noe mer? 6 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 1. Når var det sist leker, det er profesjonelle idrettsutøvere finansiert av økonomiske interesser. 2. Hvor har du det fra? Boikott alle firma som støtter utøvere som støtter Nord Korea ved å delta. (satt på spissen, for å trolle litt) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nå som det endelig er dialog vil det være idiotisk å vende Nord-Korea ryggen! 6 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Land som til stadighet er innblandet i kriger verden rundt burde absolutt boikottes på alle vis. Er Nord-Korea et slikt? 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Det har vært trefninger mellom Nord-Korea og Sør-Korea. Ellers har Nord-Korea kun deltatt i Koreakrigen og Vietnamkrigen og der var deltagelsen kort. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Selvfølgelig skal ikke Norge boikotte OL.. 4 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 NK legger seg ikke på ryggen for USA, resultat Norge boikotter OL 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ellers har Nord-Korea kun deltatt i Koreakrigen og Vietnamkrigen og der var deltagelsen kort. Jeg mener å huske at det var et annet land som deltok i begge disse krigene fra begynnelse til slutt, og dessuten i en rekke andre kriger i nyere tiår. Det ville vel vært mer naturlig å boikotte det landet? 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg sa da ikke noe positivt om USA i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Virker som noen sørkoreanere vil ødelegge: Dette får Nord-Korea til å se rødt Nord-Korea ber om unnskyldning fra Sør-Korea etter at demonstranter brente bilde av Kim Jong-un. Demonstrantene protesterte mot Sør-Koreas mykere linje overfor Nord-Korea. Ifølge The Telegraph består demonstrantene av høyreorienterte personer. Kritikerne setter blant annet spørsmålstegn ved dialogen mellom landene og om det skaper reelle framskritt i fredsprosessen. https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-far-nord-korea-til-a-se-rodt/69372028 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Norge er det landet i verden hvor de som babler om boikott aldri gjør en dritt med de tomme truslene sine uansett.Tror ikke Nord-Korea trenger ligge søvnløs framover akkurat. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Sjekklista til Kim-Jung Sørge for og ikke bli boikottet av Norge Utrydde USA Middag Kveldsmat Dialog er viktig, ingen vits og vende dem ryggen. Ingenting godt kommer ut av det. Og personlig syntes jeg det hadde vært veldig artig og sett disse Nord Koreanere i action. Siden Kim-Jung kan ta et 18 hulls golf runde på 12 slag, så må jo de andre nord koreanere være knall gode de og. Kan vi nok forvente og se alle rekorder slått med minst 100% Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nord-Korea og Sør-Krea har jo gått under samme flagg før så denne åpningen av dialog ser jeg bare på som positiv. Om det fortsetter etter OL er umulig å vite, men man må jo prøve. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Nord- og Sør-Korea skal samles under felles flagg under OL. Det opprører mange i den sørkoreanske hovedstaden. Nord-Korea har truet oss i så mange år. Det blir helt feil å belønne dem på denne måten, sier studenten Park Seung Yeon (20). – Det er bare en måned siden den koreanske halvøya var grepet av akutt spenning. Vi er overbeviste om at OL vil bli et steg på veien til å skape fred på halvøya, i regionen og i hele verden, sa Park Soo-hyun, en talsperson for president Moon Jae-in, på tirsdag. Torsdag sendte Nord-Korea ut en sjelden erklæring til «alle koreanere hjemme og i utlandet» og sa at de de ønsker et «gjennombrudd» for forening av de to delene uten hjelp fra andre land, melder Reuters. https://www.aftenposten.no/verden/i/a2WVwd/Nord--og-Sor-Korea-skal-samles-under-felles-flagg-under-OL-Det-opprorer-mange-i-den-sorkoreanske-hovedstaden Endret 25. januar 2018 av After Dark Lenke til kommentar
ili Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Sjekklista til Kim-Jung Sørge for og ikke bli boikottet av Norge Utrydde USA Middag Kveldsmat Dialog er viktig, ingen vits og vende dem ryggen. Ingenting godt kommer ut av det. Og personlig syntes jeg det hadde vært veldig artig og sett disse Nord Koreanere i action. Siden Kim-Jung kan ta et 18 hulls golf runde på 12 slag, så må jo de andre nord koreanere være knall gode de og. Kan vi nok forvente og se alle rekorder slått med minst 100% Nord koreansk lag vant sin klasse i Norway cup med 43-0 i mål forskjell. https://www.vg.no/sport/fotball/norway-cup/jentene-fra-nord-korea-vant-norway-cup-finalen/a/24111525/ 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Personlig mener jeg at Norge bør boikotte OL hvis Nord Korea får bli med, hva mener Dere? OL bør boikottes generelt. Bare juks og korrupsjon. Sløsing av penger og hodeløs overflod. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Personlig mener jeg at Norge bør boikotte OL hvis Nord Korea får bli med, hva mener Dere? OL bør boikottes generelt. Bare juks og korrupsjon. Sløsing av penger og hodeløs overflod. Enig! Bruk heller midlene på "Bredde idrett". Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Personlig mener jeg at Norge bør boikotte OL hvis Nord Korea får bli med, hva mener Dere?NordKorea b;r boikotte OL om Norge får bli med! Kan ikke akseptere hvilket som helst diktatur. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Og SF er i gang med løgnene og trollingen sin igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå