funkweb Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Hvor kan jeg få ta i 4-pin til 4-pin kabel? Som du ser.. røk den.. hrmf snappet bare sånn uten videre. Det er hun til hun: Endret 24. januar 2018 av funkweb Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Bildet ditt fungerer ikke. Hvilken 4pin tenker du på? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Prøv igjen kyrre, ser du bildet? i posten min? Jeg kan se !! Endret 24. januar 2018 av funkweb Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Ser bildet, men mangler informasjon om hva den brukes til. Jeg flyttet tråden fra Elektronikk til Strømforsyninger, men ser nå at jeg ikke kjenner igjen kabelen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Ligner på en pwm kabel til en vifte? Klarer ikke se at det er hun til hun heller, bildet er for dårlig. Endret 24. januar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Er det en sånn kabel? https://www.digitalimpuls.no/diverse/138847/aquacomputer-kabel-aquabus-4-pins Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Dagens fototips1. Legg kabelen på et flatt underlag2. Slå på voksent med lys nære kabelen3. Hold mobilen stødigOg vips så har du et mye bedre bilde, helt uten å måtte betale for en pjoff fotograf 1 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Beklager dårlig info og bilde. Ja, det er en PWM kabel... brukt i forbindelse med vifter i datamaskiner. Den kabelen kobler mellom hovedkortet og en kreftskort som har 4 kontakter (Som tillater meg å koble 4 vifter til den.) Som du se på bildet, til høyre er den grønne ledningen brutt. !! Mulighetens jeg har en løsning, får se senere. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor ikke bare klippe løs den gamle pluggen, fjerne lederne og så montere den på nytt? Om du går løs på en og en leder og tvinner samtidig som du trekker, så får du dem nok løs. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Tok ut den, men det er jo allerede klemt og det var vanskelig og få den på plass +++ nei det funker ikke. Jeg har mulighetens en PWM kabel liggende et sted, tar bare å klipper den og skjøter dem sammen. !! Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ja, bare gjør det. Det finnes noe som heter "Quick Solder Tubes" og da kan du lodde og issolere i en opperasjon kun med å bruke en lighter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå