Mastiff Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg kjøpte en Telenor-sperret T68 på Spaceworld i Arendal i går, og der det skulle vært en meny for å endre oppsettet for hurtigtaster er det en Tullenormeny. Går det an å gjøre noe med dette på noen måte? Jeg ringte Ericsson, men de sa selvsagt at det var umulig - dette var en spesialmeny lagd av Tullenor for dem. Men er det ingen annen måte å endre hurtigtaster på? Jeg skulle gjerne hatt tilgang til et par saker lettere enn jeg har nå. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 husker at det var slik på noen siemenstlf'er og det gikk ikke ann å fjerne. så viss jeg forstod deg rett, så beklage men du må nok leve med det )= Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har sagt det før og jeg sier det igjen. Ikke kjøp telefoner med binding, og iallefall ikke Stjelenor!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 er andre operatører som gjør dette og. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Generelt er Telenor bare: Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Oppgrader progreamvaren på telefon så skulle alt være tilbake til normalen. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 er ikke sikker på dette. men ta å prøv! (= Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Takk for tips! Mener dere å oppgradere hos en forhandler? De påstår at de ikke kan gjøre noe. Eller kan det gjøres selv? I så fall trenger jeg nok litt rettledning. Jeg har flashet en del skjermkort og hovedkort i mitt liv (over de siste 20 årene...jeg er et fossil her, tror jeg nok) men aldri "angrepet" en mobil. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) du må levere den til ett servicepunkt, altså ett verksted Endret 12. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Eller skaff kabel til og gjøre det selv.. er ikke så vanskelig. Oppgraderte en T68m til en T68i selv jeg..T610 ordner den fint og Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hvor skaffer man denne kabelen og sw `? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå