akelbo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 God of War har fått slippdato og en ny trailer.Kratos' neste actioneventyr begynner i april Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg liker det jeg ser her. Tror dette blir et kult spill. Blir spennende å se om Kratos får tilbake Blades of Chaos, for det slippes kraftige hint i traileren! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Har ikke ord på hvor bra det her kommer til å bli. De forrige God of War spillene har vært helt utrolige og de spillene må være nærmeste man kommer lovlig dop. Spillene er full av adreanalin og knallbra action og nye retningen til dette spillet har vært min drøm LEEEENGE. For meg er God of War spillene det ultimate av alt av spill som finnes, det er verdt PS4 konsollen alene og dette tror jeg kommer til å bli beste i serien. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Okey så nå trenger jeg ikke spille det. De viste jo hele handlingen på såkalte traileren. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Liker at de kjører en annerledes oppskrift på dette spillet. Hadde de kjørt det samme gamle hack & slash trøttende gameplayet fra de forrige, igjen, så hadde ja kanskje pent stått over.Nå derimot er jeg supergira Endret 24. januar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg liker det jeg ser her. Tror dette blir et kult spill. Blir spennende å se om Kratos får tilbake Blades of Chaos, for det slippes kraftige hint i traileren! 99% sikker på at det skjer. Må spille 3'eren som oppladning innser jeg, har ikke spilt det enda men spilte 1 og 2 flere ganger. Visste ikke at han hadde mistet våpenene fra den gangen før denne traileren. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Fy! Det spillet jo bra ut! Litt synd de fortsetter med Kratos, jeg synes 3ern sluttet genialt. Men story og grafikk så bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå