OleNord Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Når jeg tenker på det gir det bare mer og mer logisk mening. Når Donald Trump vant valget i USA, hoppet med en gang venstresiden, både her i Norge og resten av den vestlige verden, med en gang på Russland saken. At det var Russland som gjorde han til USA sin president. Hva om de kanskje sier det av egen erfaring. Nemlig at land i den tredje verden sponser venstreorienterte partier her. De får dem til å ta inn utrolig mange migranter, slik at vi blir minoriteter i egne land. De får overføringer fra migrantene og de har tatt over våre land som kolonier. Ikke bare det, men de har utført folkemord mot oss. For min del virker dette svært sannsynlig. Særlig tror jeg at land som Kina, India, Indonesia, Nigeria, Saudi Arabia, Iran osv. har kapasitet til å drive med slikt. Det kan også hende media i vestlige land i stor grad blir styrt av penger fra disse landene. Gjennom ulike agenter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nei. Jeg trur ikke noe på Eurabia-konspirasjonsteorien. 3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Det beste ville være om du lot være å tenke på slike ting. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Du burde heller ta en titt på fiendene vi har innenfor våre egne grenser som arbeider for flerkultur og etnisk rensing av hvite vestlige. 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Nei. Jeg trur ikke noe på Eurabia-konspirasjonsteorien. Det er en selvfølge at Norge og andre vestlige land vil ha en minoritet av deres originale innbyggere innen bare 40-50 år. Kanskje til og med mindre. Endret 24. januar 2018 av OleNord Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg har egentlig ikke noe imot et multikulturelt samfunn. Men jeg synes det virker å være et paradoks å snakke om integrering for de som ønsker multikulturelle samfunn. Når vår egen egenart som nasjon forsvinner, slik som det er i ferd med å skje i Tyskland, Frankrike, England og Svergie, og Norge er noe annet enn det Norge vi kjenner i dag, hva skal innvandrere da integreres i? Kjernen er borte, og det finnes ikke lenger en bestemt eller sterk kultur å integreres inn i. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Nei. Jeg trur ikke noe på Eurabia-konspirasjonsteorien. Det er en selvfølge at Norge og andre vestlige land vil ha en minoritet av deres originale innbyggere innen bare 40-50 år. Kanskje til og med mindre. Kanskje. Men selv om det skjer, så trur jeg fremdeles ikke det var noen konspirasjon fra en elite som ville det slik. Det er mer sannsynlig at det bare er en naturlig effekt av globaliseringen vi står ovenfor. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Kanskje. Men selv om det skjer, så trur jeg fremdeles ikke det var noen konspirasjon fra en elite som ville det slik. Det er mer sannsynlig at det bare er en naturlig effekt av globaliseringen vi står overfor. Enig i at det i utgangspunktet ikke var noen plan om å utrydde norsk kultur og befolkning. Men i mange år nå har det vært klart for alle som vil se, at dét uvegerlig vil bli resultatet. Det er i hovedsak enighet i norsk befolkning om en kurs som fører til kollektivt selvmord. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg har egentlig ikke noe imot et multikulturelt samfunn. Men jeg synes det virker å være et paradoks å snakke om integrering for de som ønsker multikulturelle samfunn. Når vår egen egenart som nasjon forsvinner, slik som det er i ferd med å skje i Tyskland, Frankrike, England og Svergie, og Norge er noe annet enn det Norge vi kjenner i dag, hva skal innvandrere da integreres i? Kjernen er borte, og det finnes ikke lenger en bestemt eller sterk kultur å integreres inn i. Og du skjønner fortsatt ikke at innvandringen vi har nå er kun for å bli kvitt vestlige folk ? Det er ikke noe naturlig med denne utviklingen, vi kan stoppe folk fra å komme hit og bosette seg om vi vil. 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg har egentlig ikke noe imot et multikulturelt samfunn. Men jeg synes det virker å være et paradoks å snakke om integrering for de som ønsker multikulturelle samfunn. Når vår egen egenart som nasjon forsvinner, slik som det er i ferd med å skje i Tyskland, Frankrike, England og Svergie, og Norge er noe annet enn det Norge vi kjenner i dag, hva skal innvandrere da integreres i? Kjernen er borte, og det finnes ikke lenger en bestemt eller sterk kultur å integreres inn i. Og du skjønner fortsatt ikke at innvandringen vi har nå er kun for å bli kvitt vestlige folk ? Det er ikke noe naturlig med denne utviklingen, vi kan stoppe folk fra å komme hit og bosette seg om vi vil. Kanskje det, men da må det ordnes slik at varer og penger kan flyte fritt over landegrensene, men ikke mennesker. Det er kanskje ikke så enkelt. Til en viss grad vil nok globalisering føre til mer multikulturelle samfunn i fremtiden, særlig i de store byene. Også annet kan føre til mer innvandring. Hvis Norge bruker mer penger over statsbudsjettet, f. eks., vil det sannsynligvis resultere i flere innvandrere, og mange av disse vil nok bosette seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå