Koto Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Halla, jeg har nylig begynt i jobb og nådde nettopp skattegrensen, jeg er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hvordan sjekker jeg opp at ting er blitt trukket rett, om ting er fylt ut rett osv. Noen som vet noe eller vet om ett statsorgan eller noe man kan kontakte og bli klokere? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Halla, jeg har nylig begynt i jobb og nådde nettopp skattegrensen, jeg er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hvordan sjekker jeg opp at ting er blitt trukket rett, om ting er fylt ut rett osv. Noen som vet noe eller vet om ett statsorgan eller noe man kan kontakte og bli klokere? Hva mener du med nådd skattegrensen? Er du ansatt i en bedrift eller arbeider du for deg selv? Sjekk skatteetaten sine sider, der får du skattekort også. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Det er jo bare å endre på nettet... http://www.skatteetaten.no/no/Skjemaer/Skjema-for-a-bestille-skattekort/ http://www.skatteetaten.no/no/Skjemaer/Soknad-om-endring-av-eller-krav-om-skattekortforskuddsskatt/ Endret 23. januar 2018 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Halla, jeg har nylig begynt i jobb og nådde nettopp skattegrensen, jeg er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hvordan sjekker jeg opp at ting er blitt trukket rett, om ting er fylt ut rett osv. Noen som vet noe eller vet om ett statsorgan eller noe man kan kontakte og bli klokere? Hva mener du med nådd skattegrensen? Er du ansatt i en bedrift eller arbeider du for deg selv? Sjekk skatteetaten sine sider, der får du skattekort også. jeg tipper på at det er snakk om frikort grensen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå