Moerk Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Fra dagens spasertur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Fra dagens spasertur Legger ved to bilder fra spaserturen V1 er tatt kl. 12:40 på tur ut V2 er tatt, nesten hjemme igjen, kl.15:10. Temperatur: Mellom -10 og -18 grader. Vi fikk se sola i dag, men bildene av den ble ikke særlig bra. Derfor disse. Mvh.Oddvar Se bildet Fint lys i fint landskap, ja kan tenke meg en fin spatsertur då Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Flott panorama bilde med fint lys og fine farger. mvh Keshav Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Fra dagens spasertur Legger ved to bilder fra spaserturen V1 er tatt kl. 12:40 på tur ut V2 er tatt, nesten hjemme igjen, kl.15:10. Temperatur: Mellom -10 og -18 grader. Vi fikk se sola i dag, men bildene av den ble ikke særlig bra. Derfor disse. Mvh.Oddvar Se bildet Fint lys i fint landskap, ja kan tenke meg en fin spatsertur då Mvh Leif Ja, men kle godt på deg først. Det er bortimot -20 grader og sno på de kaldeste stedene. mvh Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Flott panorama bilde med fint lys og fine farger. mvh Keshav Vinteren er ei fin tid, savner ikke syden selv om det er kaldt. Det er sikkert helt andre temperaturer der du holder til. Takker for tilbakemelding, både til deg og Leif. MvhOddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Fra dagens spasertur Legger ved to bilder fra spaserturen V1 er tatt kl. 12:40 på tur ut V2 er tatt, nesten hjemme igjen, kl.15:10. Temperatur: Mellom -10 og -18 grader. Vi fikk se sola i dag, men bildene av den ble ikke særlig bra. Derfor disse. Mvh.Oddvar Se bildet Fint lys i fint landskap, ja kan tenke meg en fin spatsertur då Mvh Leif Ja, men kle godt på deg først. Det er bortimot -20 grader og sno på de kaldeste stedene. mvh Oddvar Så kaldt ja varme klær då Her bare minus 1,5, men er melt plusgrader i uken som kommer, så kanske shorts då Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg