IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg trenger nye skivebremser til bakhjul på en hardtail MTB sykkel.Jeg vil ha noe som har god klaring mellom bremsekloss og rotor slik at jeg unngår subbing. Har noen et produkt å anbefale? Helst noe som er på lager på en sykkelbutikk i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Subbing unngås ved å justere caliperen. Klossene skal ligge så nært som mulig, så du slipper å måtte pumpe med hendelen. Bremsene skal låse ved å trykke en gang inn. Det er en fjær som skal flytte klossene tilbake fra skiven. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Subbing unngås ved å justere caliperen. Klossene skal ligge så nært som mulig, så du slipper å måtte pumpe med hendelen. Bremsene skal låse ved å trykke en gang inn. Det er en fjær som skal flytte klossene tilbake fra skiven. Takk for tips, men disse bremsene har gjort nytten sin nå Har gått til innkjøp av shimano xt m8000, håper de varer like lenge som de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå