Harald Brombach (digi.no) Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Facebook har etablert en «helt ny» tidsenhet Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Tre linjer som drar ut meta om filen og regner litt gjør vel det samme. Kjenner ikke helt download-instinktet kicker inn for dette prosjektet. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Tre linjer som drar ut meta om filen og regner litt gjør vel det samme. Kjenner ikke helt download-instinktet kicker inn for dette prosjektet. Du merker nok ikke en forskjell heller. Facebook derimot, håndterer litt mer video, slik at selv om det er en minimal forbedring så gir det store gevinster. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Swatch fant også opp en tidsregning som faktisk ga mening uansett hvor man var på kloden eller flyttet seg over tidssoner med feks fly, men tok aldri helt av. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 I tillegg til at folk er vanedyr 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 I tillegg til at folk er vanedyr Som bruker vil du nok aldri ha nytte av Flicks, men for de som utvikler programvare som håndterer video og lyd så kan det være veldig nyttig. 1 Lenke til kommentar
hempkins Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Skjønte ikke en dritt. Hvorfor er dette nyttig og hvorfor skal jeg bry meg? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Skjønte ikke en dritt. Hvorfor er dette nyttig og hvorfor skal jeg bry meg? Trolig trenger du ikke bry deg, det er ikke relevant for mannen i gata annet enn som en kuriositet. Det er nyttig fordi det forenkler prosessering og gjengivelse av lyd og video innen gitte standarder. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Som bruker vil du nok aldri ha nytte av Flicks, men for de som utvikler programvare som håndterer video og lyd så kan det være veldig nyttig. Godt mulig om man er Facebook el.l. Har laget to systemer for videopublisering på nett og for enkel time, minutt og sekund beregninger trengte jeg aldri noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå