Niklasp Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Apple iTunes får skylden.Thor: Ragnarok lekket på nettet en måned før lansering Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Det gjør ingenting, skulle kjøpt filmen hvis den kunne kjøpes. Eneste som taper penger på det er kino. Men de kunne vist andre filmer istedenfor. Lenke til kommentar
Populært innlegg Thalboo Skrevet 23. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg hadde også kjøpt filmen nå, om jeg kunne. Kino får aldri penger av meg uansett, alt for mye folk for min del. 12 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Fjorårets beste kinoopplevelse for min del! 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Bare å kjøpe når den kommer ut, litt greier dere å vente 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Slike store filmer laster jeg ikke ned, da jeg fortrekker de på Blu-ray Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt) 2 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Skulle ønske tjenester som VUDU hadde vært tilgjengelig i Norge. Eneste som selger filmer digitalt i UHD. De har til og med muligheten til å laste ned filmer man kjøper. Hvis nedlastbar UHD kan være like bra som en fysisk Bluray ville jeg foretrukket å kjøpe digitalt, men dersom det er et "mindreverdig" produkt så er det ikke verd prisen (samme som for vanlig SD/HD på Google Play og de andre som selger her i Norge hvor nedlasting ikke er mulig). 2 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Driter i hvor mye den ligger på nett. Den var så bra at jeg må ha den på blu-ray. Både for filmen og for tilleggsmateriellet. Hvis tillegget er like bra som filmen, er det alene verdt hele kjøpet. 3 Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Slike store filmer laster jeg ikke ned, da jeg fortrekker de på Blu-ray Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt) Betalte over 700kr for Last Jedi for meg og min sønn. Føler med deg.. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Slike store filmer laster jeg ikke ned, da jeg fortrekker de på Blu-ray Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt) Betalte over 700kr for Last Jedi for meg og min sønn. Føler med deg.. Hvordan i all verden klarte du det? Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Lastet ned sample av filmen, og lyden er ikke noe særlig å skryte av. Den ødelegger opplevelsen for min del. Lenke til kommentar
Bengt-Rune Holm Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kommer til å gå og se den på kino, litt av opplevelsen og samtidig ha en tur ut med ungene. Kvalitetstid Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt) Betalte over 700kr for Last Jedi for meg og min sønn. Regner med at du tok taxi frem og tilbake da for denne prisen? Lenke til kommentar
Z28A4ZN2 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Lastet ned sample av filmen, og lyden er ikke noe særlig å skryte av. Den ødelegger opplevelsen for min del. https://www.torrenting.com/ Ligger noe her som er av sjelden god kvalitet så tidlig før den egentlige lanseringsdatoen av filmen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kino for 1 person koster like mye eller mer enn hva filmen vil koste på blu-ray Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Litt off-topic (igjen), men hva er det egentlig som har skjedd med kommentarene på tek.no? Plutselig er kommentarfeltet overtatt av Facebook-casuals i stedet for de intelligente diskusjonene som tidligere foregikk på tek.no? 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Kino prisene her til lands er da overhode ikke ille, betaler 110 kroner for å se en film på min lokale kino, en pris jeg er mer enn villig til å betale for å få opprettholde et godt kinotilbud til tross for at jeg ikke bor i en storby. En må jo huske på at filmprodusentene ska ha sin del av kaka på de intektenne, samt kinoen skal betale for ansatte, vedlikehold av utstyr, og ofte leige av lokale. Bygde kinoer forsvinner bare mer og mer ettersom det ikke er lønnsomt å drive lenger. Endret 23. januar 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Slike store filmer laster jeg ikke ned, da jeg fortrekker de på Blu-ray Kino har jeg sluttet å gå på for lenge siden (for dyrt) Betalte over 700kr for Last Jedi for meg og min sønn. Føler med deg.. Hvordan i all verden klarte du det? Ringen Kino var vel 183,- per pers. Så 366,- i kino snop på kiosken fort 200,- for to pers parkering i Q-park tilknyttet Ringen Kino blir fort 100-200,- på typiske kinotidspunkter. Endret 23. januar 2018 av Kuldesjokk 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg synes det er ille når en betaler 140+ for å se filmen, per voksen, når en kan kjøpe filmen for 140,- og se den sammen hele familien I min ungdom så kostet det 40ish kroner på kino, men filmene kostet fortsatt 140+ å kjøpe, så det er bare kinoprisen som har steget 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå