fifut Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Yo! Er det noen her som har tatt markedsføring og ledelse 1 som privatist? Jeg lurer på eksamensform. Er det slik at det er en case oppgave du får på forberedelsesdelen, også skal du knytte kompetansemålene opp til den? Eller er det kun teori du skal presentere fra kompetansemålene, slik det er på andre muntlige eksamner? Help me out here, please. Jeg har 5 i faget fra før, og trenger en sekser. Lenke til kommentar
Blaineez Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Yo! Er det noen her som har tatt markedsføring og ledelse 1 som privatist? Jeg lurer på eksamensform. Er det slik at det er en case oppgave du får på forberedelsesdelen, også skal du knytte kompetansemålene opp til den? Eller er det kun teori du skal presentere fra kompetansemålene, slik det er på andre muntlige eksamner? Help me out here, please. Jeg har 5 i faget fra før, og trenger en sekser. Hvordan gikk det? Jeg tenker å ta opp faget selv til våren. Har også 5 og trenger 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå