Vanessa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Altså... når man kjøper en mus til flere hundre kroner så forventer man seg at den skal holde i noen år. Men hva gjør man når de små klistrelappene av plast, som sørger for en myk flyt når du flytter den, peeler av? Nå har alle sammen detti av, og musa.. ja den.. er omtrent like lett å flytte på som grovkornet murbrikke. Hvorfor gjør produsentene slik? Er det for å selge flere mus? Hvordan fikser man det? Kan man kjøpe slike klistrelapper i office supply butikker? Utrolig tåpelig å betale 105 kroner i porto for klistremerker til 2 kroner. Også har de jo forskjellig form alle sammen... fra mus til mus... I all verden, at det går ann å gjøre noe så tåpelig? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skjedde akkurat med meg og, alle datt av i løpet av 10 dager, utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Jeg synes egentlig det er skikkelig rip-off... det er jo nesten som å selge biler med dekk som er så tynne at hvis du kjører dem på grus så punkterer de! Det må da for fanken være en måte å fikse det her på! Forresten kjøpte jeg den for at den skulle være fin til spilling... Logitech Dual Optical... nå mangler den *1* klistrelapp, og er attpåtil blitt vindskeiv! Den vipper frem og tilbake på den andre musa, en Logitech MX300, er ALLE detti av, og den beveger seg som en murstein Mus til 400 kroner, ødelagt av en bit mykplast med lim til 2 øre! Endret 11. desember 2003 av Vanessa Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hm- har hatt mange Logitech- mus, og har aldri hatt det problemet. Forslag til fix- få tak i en bit sånn gammeldags DYMO- tape, sånn til pregetang der man "stempler" inn bokstavene. Lim fast biter av den tapen på musa. problemet løst.. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hm- har hatt mange Logitech- mus, og har aldri hatt det problemet Hehe, kanskje nettopp fordi du har måttet bytte så ofte, som du sier? Hmmmm... kanskje det går ann å finne en erstatning ja. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Forslag til løsning: Ta med kvittering og mus til butikken og få deg en ny. Løsningen på dette er å sørge for at produsenten får nok enheter i retur for slikt er jo rett og slett uholdbart. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hadde samme problemet, men satte på litt scotch (altså vanlig tape). Nå glir musa som bare det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvorfor gjør produsentene slik? Er det for å selge flere mus? Hvordan fikser man det? Kan man kjøpe slike klistrelapper i office supply butikker? Utrolig tåpelig å betale 105 kroner i porto for klistremerker til 2 kroner. Ta litt blank teip ifra Clas ohlson eller et annet sted og teip de paddene.. Må ikke bli luftbobler da ,men dette gir et greit resultat.. Har teipet min Dual Optical minst 10ganger.. Er utrolig plagsomt dette.. Passene på Dual optical er tilogmed så små at det er dumt.. Slites med en gang.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Personlig bruker jeg trackball og har ikke det problemet der... Men en trackball er jo ikke noe for alle og enhver har jeg skjønt. Ikke er den noe og spille spill som krever litt pressisjon i heller men. Vurderer og kjøpe meg en ny gaming\tegne mus... Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Heisann.. Det dere trenger er Mouse Skatez..! Bruker det selv, og har aldri problemer med mus som kleber seg fast til underlaget.. (I mitt tilfelle, IceMat..) Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har samme problem med min Logitech mus. Tok vel litt mer enn 10 dager før alle fire var borte, men likevel altfor kort tid i forhold til musas levetid. Produsentene burde finne en mye bedre måte å gjøre dette på. Skikkelig lim hadde løst problemet. Skal ikke mere til! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mus er nærmest forbruksvare da. Iallefall om du spiller irriterende online spill Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mus er nærmest forbruksvare da. Iallefall om du spiller irriterende online spill Jeg har hatt min Logitech Mouseman Wheel Optical i over to år, og eneste problemet med den er disse forbannede klistrelappene den skal gli på... de er borte... men jeg har kjøpt Mouse Skatez, så når jeg får ut finger'n og får satt det på, så håper jeg det blir bedre... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Mus til 400 kroner, ødelagt av en bit mykplast med lim til 2 øre! Ta en telefon til Logitech.no og be dem erstatte varen uten utgifter for deg, og for ettertiden bruke lim som holder - detaljen er ikke mindre viktig for funksjonen selv om den koster lite. edit: velg region 'Skandinavia' - jeg snakket med de ang. en annen sak før idag, og det ble en engelsktalende fyr... men de svarte kjapt ihvertfall og gjorde det de skulle Endret 12. desember 2003 av Zink Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har samme problem med min Logitech mus. Tok vel litt mer enn 10 dager før alle fire var borte, men likevel altfor kort tid i forhold til musas levetid. Produsentene burde finne en mye bedre måte å gjøre dette på. Skikkelig lim hadde løst problemet. Skal ikke mere til! De "merkene" som løsnet etter 10 dager er mest sansynlig bare en blank beskyttels folie og er ment at den fjernes når musen tas i bruk.. Min Logitech mus hadde disse og jeg plukka di av når jeg tok musa i bruk,og den glir som bare fae..... TaZ Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 MS er bedre her altså. Har hatt et par muser fra de, og padene under har ikke falt av. Har til og med revet de av go satt de på igjen, de sitter forsatt. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 De "merkene" som løsnet etter 10 dager er mest sansynlig bare en blank beskyttels folie og er ment at den fjernes når musen tas i bruk.. Min Logitech mus hadde disse og jeg plukka di av når jeg tok musa i bruk,og den glir som bare fae..... ...lite trolig i de tilfellene som er nevnt over - man "skurer" vel ikke omkring på musematta med plastikk-kladder som man likevel må pelle av, uten å oppdage at funksjonaliteten da blir 100% ? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jepp, kjør på med Mouse skatez, tilogmed før klistrelappene faller av. Har Mx500 med alle lappene på, mouse skatez og func matte= Fantastisk bra til online gaming. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 De "merkene" som løsnet etter 10 dager er mest sansynlig bare en blank beskyttels folie og er ment at den fjernes når musen tas i bruk.. Min Logitech mus hadde disse og jeg plukka di av når jeg tok musa i bruk,og den glir som bare fae..... ...lite trolig i de tilfellene som er nevnt over - man "skurer" vel ikke omkring på musematta med plastikk-kladder som man likevel må pelle av, uten å oppdage at funksjonaliteten da blir 100% ? Tror ikke beskyttelsestape ville ha vært så tykk, og plassert i passende utstøpninger i plasten på undersiden, uten at det er noe å beskytte der de satt... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jepp, kjør på med Mouse skatez, tilogmed før klistrelappene faller av. pfff! Har du betalt dyrt for ei mus så skal den holde i årevis uten "stasj" - hvis man kjører på rustikk panel derimot får en skylde seg sjøl, men da er en neppe gamer likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå