Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem kan det være?

Anbefalte innlegg

Startet i våres da jeg fikk chatt mld på Facebook.

En person utga seg for å være dame ønsket meg lykke til med ny kjæreste.

Dette var en falsk profil kun opprettet til å melde meg.

Denne personen hadde tatt privat bilde av meg og kjæresten. Utviklet seg ikke bra, politi anmeldte, men de fant ikke ut.

For litt siden var det spor i snøen ved verandadøra og hadde blitt kastet snøball på ruta, voksen person.

Døra var på gløtt kunne bare gått inn.

Så ble speilet på bilen vridd, den sto parkert i felles garasje og var speilet på den siden som sto inn mot veggen.

Nå mottok jeg vitapro i posten, de hadde blitt bestilt via nett all info om meg stemte.

Hva blir det neste? Har så mage følelse på at det er en sjalu dame.

Hvordan hadde du reagert?

Anonymous poster hash: da8ba...e2f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett opp skjult kamera i bilen og utenfor der du bor med bevegelsessensor som lagrer på minnebrikke.

Har på følelsen at du raskt vil få napp der...

Hvor får man kjøpt sånt, og hvor mye koster det? Er ikke sånne ting forferdelig dyrt?

https://www.xxl.no/wildwiew-stealth-cam-p12-trail-camera-viltkamera/p/1111412_1_style?gclid=EAIaIQobChMIqKbRsrHu2AIVDGQZCh0scgFVEAQYBCABEgJfFfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=COLrpbWx7tgCFY0cGAod2JsNMA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Politiet kan vel, om dette er inkludert i anmeldelsen anmode om å få utlevert informasjon rundt bestillingen ifb. med etterforskningen. Dette må helt sikkert gjøres papirmessig og innebærer kanskje en ressursbruk fra politiet som de ikke har kapasitet til ift. saken, som politijurister osv. uten at jeg vet det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...