Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Stemningsfullt med solen som forsvinner ned gjennom skogen . Et nydelig bilde . Husk at det kan være lurt å ikke ta kameraet rett inn i varmen etter en slik økt i minusgrader ,da det kan danne seg fuktighet når det kalde kameraet kommer inn i varmen .Har hørt at det også kan hjelpe å pakke kameraet inn i en tett plastpose i tillegg . Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Flott stemningsbilde Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Så mangler vi lige skyggen af en Elg også :-) ser flot ud...HIlsen Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 "Måtte vente på min mann i unnabakkene". Da får du trene han opp slik at du slipper å vente på han. - Men da ville du vel ikke fått tid til å ta dette fine bildet. Fint at man har et tre å dempe ned sollyset slik at man lettere unngår reflekser i linsa. I dag forsøkte jeg å ta bilde av årets første sol, men det ble ikke helt vellykket. Neste gang blir dette gjort med annet utstyr. Nei, nå prater jeg meg bort . . . stemningfullt bilde med gode kontraster og duse, dype frarger. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg