Lucifer 666 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ser ofte at NIS sier ifra at det har hvert et forsøk på innbrudd på min maskin. Når jeg da skal spore den så kommer min IP adresse opp.... Den finner ut at jeg har Telenor ADSL og er i Norge, men kan ikke finne eksakt plasering. Dette begynte for et par uker siden og har skjedd ca. 1 gang daglig. Hvordan kan dette gå ann?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Utvilsom dataen din som har fått et eget liv. Den forsøker å frigjøre seg fra deg som bruker ved å hacke seg ut. Når den så greier det (men du har jo firewall, så det klarer den ikke), vil den gå ut på nettet, kontakte andre maskiner og "vekke dem opp" også. Tilslutt har de en arme på millioner av maskiner som tar over hele internett, og deretter verden. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Spooky Hvordan kan jeg få fjernet denne dritten da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bitex kødder. Det er NIS som er litt dårlig innstilt, eller som gir litt rare tilbakemeldinger. Den største faren med brannvegger, er at de gir 'ukyndige' brukere noia. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) vil den gå ut på nettet, kontakte andre maskiner og "vekke dem opp" også. also known as "WakeOnLAN"... Endret 11. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Utvilsom dataen din som har fått et eget liv. Den forsøker å frigjøre seg fra deg som bruker ved å hacke seg ut. Når den så greier det (men du har jo firewall, så det klarer den ikke), vil den gå ut på nettet, kontakte andre maskiner og "vekke dem opp" også. Tilslutt har de en arme på millioner av maskiner som tar over hele internett, og deretter verden. Sier bare LOL Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Utvilsom dataen din som har fått et eget liv. Den forsøker å frigjøre seg fra deg som bruker ved å hacke seg ut. Når den så greier det (men du har jo firewall, så det klarer den ikke), vil den gå ut på nettet, kontakte andre maskiner og "vekke dem opp" også. Tilslutt har de en arme på millioner av maskiner som tar over hele internett, og deretter verden. Hahahaha Lættizz.. Og Det Verste Var At Du Gikk Med På Det Oxo Vett.. Tar Over Verden? Hmmm Må Bare Le Jeg Azz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Utvilsom dataen din som har fått et eget liv. Den forsøker å frigjøre seg fra deg som bruker ved å hacke seg ut. Når den så greier det (men du har jo firewall, så det klarer den ikke), vil den gå ut på nettet, kontakte andre maskiner og "vekke dem opp" også. Tilslutt har de en arme på millioner av maskiner som tar over hele internett, og deretter verden. Hahahaha Lættizz.. Og Det Verste Var At Du Gikk Med På Det Oxo Vett.. Tar Over Verden? Hmmm Må Bare Le Jeg Azz Return Of The Machines btw Lanka...kvifor stor bokstav på alle ordene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå