onas1 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Hver gang jeg åpner en side på macen min så kommer det opp automatisk leservisning i safari. Hvordan fjerner jeg dette? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Trykk på den sorte linja ved siden av nettadressen... Velg Prefrences, eller Instillinger Trykk så på overordnet Websites/Nettsteder Så i høyre meny finner du Reader/Leser Så på Curently Visisted/ Nylig besøkte.. off, av Lenke til kommentar
onas1 Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) . Endret 28. januar 2018 av onas1 Lenke til kommentar
onas1 Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Trykk på den sorte linja ved siden av nettadressen... Velg Prefrences, eller Instillinger Trykk så på overordnet Websites/Nettsteder Så i høyre meny finner du Reader/Leser Så på Curently Visisted/ Nylig besøkte.. off, av sorte linje? hva mener du? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sorte boksen, hvor det er et ikon av flere liner.. På venstre side av adresselinjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå