kornelius kvakk Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg har kjent ei veldig flott dame en stund nå. Vi har god kjemi, og til og med vært på en date. Det er ingen tvil om at vi liker hverandre. Men nå er hun bortreist for en stund, så det tar litt tid før jeg får truffet henne igjen. Så er det det om jeg skal fortelle om følelsene på melding...Jeg har sterke følelser for henne. Jeg har ikke sagt direkte til henne at jeg liker henne, men jeg har jo vist det ganske tydelig. Ideelt vil jeg helst annonsere det ansikt til ansikt. Men så er det noe med det at jeg er redd for at hun skal miste noe av interessen for meg før jeg treffer henne. Jeg mistenker at jeg er en av flere menn som hun vurderer. Jeg har erkjent at mine følser for henne må være en del sterkere enn hva hun har for meg. Dog liker hun meg jo "en god del" i hvertfall, så det er jo bra På den andre side tenker jeg at dersom jeg tar det litt cool, får henne med på date, så kan jeg la ting utvikle seg, og deretter fortelle om følelsene Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Om du gjør det nå: instant friendzone.... 2 Lenke til kommentar
kornelius kvakk Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 Om du gjør det nå: instant friendzone.... Det er godt mulig du har rett! Det rasjonelle er vel kanskje at jeg bare prøver å tenke litt mindre på henne frem til jeg treffer henne igjen. Jeg vil si jeg har hatt en god balansegang til nå mellom å være litt kostbar, men samtidig vise henne interesse Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Dummeste jeg hører er når folk skal drive på med renkespill for å få seg forhold. Hvis man bare er ute etter et knull så skjønner jeg det, selvfølgelig - da handler det ofte om å lyve. Vær ærlig og si hva du mener så går det bra. Hvis hun ikke liker det du sier når du er ærlig og kommuniserer på et vis som er naturlig for deg så liker hun ikke deg . Om du, ved hjelp av usannheter og skuespill, klarer å få noen som egentlig ikke liker deg til å bli sammen med deg så er forholdet dømt til å gå i dass før eller senere (med mindre du har nok penger til å kompensere for eventuelle mangler) Det finnes folk som kommuniserer bra via tekst og det finnes folk som kommuniserer bra face to face. Du burde kjenne henne bedre enn noen av oss. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Det er noe som kalles å kontrollere sine følelser. Om man spontant og nærmest impulsivt bare stresser med å få ut sine følelser taper man i alle sammenhenger. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Det er en forskjell mellom å stresse og det å sørge for at hun vet hva du føler om henne. Det blir ett sjansespill, tenk om de andre karene hun også ser er mer emosjonelt involvert enn deg og denne tiden hun er borte er tid hun får brukt mye på å kommunisere med mobilen feks? Nå vet jeg ikke hvordan hun er, men jeg hadde foretrukket face to face, MEN hvis jeg var keen på en kar så hadde jeg ikke sagt nei til en erklæring på mobil heller, så jeg tror du vil få samme resultat uansett om du venter eller sier det nå, det virker som om dere har brukt en god del tid på hverandre siden du har fått følelser allerede og da burde hun egentlig vite om hun liker deg godt nok eller ei nå. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Det er noe som kalles å kontrollere sine følelser. Om man spontant og nærmest impulsivt bare stresser med å få ut sine følelser taper man i alle sammenhenger. Jeg ser hele tida at folk går rundt og bekymrer seg unødig. Folk føler det samme men begge er for veike til å tydeliggjøre sine følelser og flere ganger har jeg sett at folk finner andre fordi de blir lei av vagheter og insinueringer fra en person når det kommer en annen som klarer å være tydelig med sine intensjoner. Er vel ingen teitere måte å gå glipp av en potensiell livspartner. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg ser hele tida at folk går rundt og bekymrer seg unødig. Folk føler det samme men begge er for veike til å tydeliggjøre sine følelser og flere ganger har jeg sett at folk finner andre fordi de blir lei av vagheter og insinueringer fra en person når det kommer en annen som klarer å være tydelig med sine intensjoner. Du aner ikke hvor ofte det har skjedd meg! At jeg driver på med en kar, det dabber av og jeg finner noen andre, så flere år senere så får jeg høre hvor forelsket de var og at de ikke turte å gjøre noe med det. Er så synd! Mange flotte minner som aldri ble skapt fordi de var redde. 4 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Dette burde du sagt før hun reiste. Dette er sånt som ikke bør sies stående på gaten, over middagstallerken på restaurant, eller noe sånt. Vent til neste date: Blir det en koselig date, og dere til slutt slapper av i sofan hos deg eller henne, da er tiden inne til å bekjenne sine følelser, slik at alt ligger til rette for en suss og en kos hvis hun liker det hun hører 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Vær alltid tydelig på egne intensjoner fra starten av, det er det eneste du selv har kontroll over. Problemet i situasjonen nevnt i første post er at kanskje man allerede har rotet ting til ved å spille spill og dermed kan det å bli mer direkte virke litt falskt, men uansett burde man gjøre det av hensyn til seg selv. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå