Gå til innhold

Øya, TV2.

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Dette må være noe av det mest innholdsløse noen sinne på TV2. 12 depressive sauer som leter etter mat. Hvis jeg hadde vært deltaker hadde jeg bare reist meg opp og ringt etter taxi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye bedre med konstruerte konflikter og detaljstyrt reality der deltagerene må ut i media i etterkant for å fortelle hva som egentlig skjedde..

Ekte, ukonstruerte problemer? Nei huff..

Hvorfor ser du på øya egentlig?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Det er jo ingen der til å regissere..

De klipper jo så klart, men de sitter ikke å spiser middag med crewet, ettersom det ikke er noe crew.

På f.eks robinson får de jo alt de trenger, de legger opp til samarbeid og sabotassje, tipper en del av det man ser er etter direkte ordre fra crewet.

Øya er vel noe av det mest ekte som har kommet på lenge, etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har jobbet på dette og kan bekrefte at det er ingen form for regi i denne serien. Det eneste som er "regi" er at deltakerne på forhånd ble fortalt om å lage disse såkalte "videodagbøkene" hvor de filmer seg selv og snakker om ting og tang som har skjedd de siste dagene. 

Lenke til kommentar

Du må jo ikke se på ;-)

Forøvrig så er målet i serien å overleve i 30 (?) dager for og så reise hjem og være stolte av å holde ut så lenge "alene". Handlingen blir så som så når folk har muligheten til å gjøre hva de vil på en øde øy, om det så måtte være å bygge en seng, fange mat eller sole seg 3 dager på rad. 

Hadde man hatt regi så kunne man ha gitt deltakerne ett mål for dagen eller uka, og fortelle hva de skal eller hva de ikke skal gjøre. Men slik er det nå ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...