Gå til innhold

Spill du liker, i sjangre du hater.

Anbefalte innlegg

Spill Du liker, I Sjangre du hater?

Vi har alle noen sjangre vi liker bedre enn andre. Men noen sjangre passer oss så dårlig at samtlige spill i sjangeren missliker du. Men så pluttselig og uventet dukker det opp en perle, som du liker, til og med kanskje elsker, til tross for sjangeren.

PS. Om noen fornærmer en sjanger du liker, husk dette er ikke personlig og det er ikke i denne tråden debatten skal tas ;)

Jeg? Jeg "hater" Fotballspill og JRPG.

Likevel, her er unntakene for min del.

Fotballspill: Actua Soccer (1995). god grafikk for sin tid, og det var gøy å spille to player på en pc. Men har ingen håndfast forklaring på hvorfor jeg likte det.

Sensible Soccer: (1992). Gøyal enkel grafikk, høyt tempo og rett og slett kjempe morsomt. Å jeg som hater fotball :p

JRPG: Jeg har aldri likt sveisene, rare våpnene, den i mine øyne humoren, og lydene og utrykkene figurine lager.

men..

Lost Odyssey (2007, xbox 360) Er ett fantastisk spill. Det blir av flere beskrevet som det beste final fatasy spillet som ikke er ett final fantasy spill. Nydelig musikk, steder og historie. Historien som fortelles føles for meg mer interesang, karakterene er ikke tennåringer, men voksne mennesker, engasjerende kampsystem. Uansett mitt første og eneste JRPG jeg har falt for. Men jeg har akkurat startet på Nier Automata, liker det så langt, så vi får se :)

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at jeg likte Need for Speed Underground 2 en gang i tiden, til tross for at jeg synes de fleste racing spill blir alt for ensforminge, så den sjangeren liker jeg ikke. Men NSFU2 likte jeg, mest på grunn av at det var ganske variert, med forskjellige typer løp, en kunne cruise rundt i byen, og mekke en del.

Sportspill har jeg heller aldri likt så veldig godt, men FIFA 98 på N64 var gøy. Men det er fordi det går ann å filme der, og å slå ned motstanderen. Så det var egentlig gøy i bare noen minutter, så ble kampen avbrutt, siden jeg hadde for få spillere igjen på banen. :p

Lenke til kommentar

Liker arcade-bilspill som Need For Speed, men har aldri likt simulatorer som Gran Turismo og Forza. Brukte likevel uhorvelig mange timer på Gran Turismo 2. Har prøvd GT3 og 4, men ingen av dem falt i smak. Samme gjelder Forza og Project Cars. Det blir for kjedelig i lengden.

Er heller ikke akkurat noen fan av PvP FPSer som Call of Duty, Battlefield, Overwatch og alle de der, men storkoste meg med Titanfall. Er noe med at det er AI-fiender også, så selv om jeg var elendig mot andre spillere, følte jeg likevel at jeg klarte å henge med og gjøre en innsats for laget mot AI-fiendene. Vi trenger flere sånne spill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...