Sangesland Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Ei veninne av meg trenger ny TV.Jeg fikk tilsendt dette bildet av henne:Edit:Tv'n er faktisk HDR.https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue55mu6175uxxc-289351#spesifikasjonerSå med mindre noen vet om et bedre kjøp så blir denne kjøpt i morra ettermiddag.Ca. 50" til ca. 5000kr. Endret 22. januar 2018 av Sangesland Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Tror de fleste klarer seg helt fint uten HDR Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 Tror de fleste klarer seg helt fint uten HDR mye mulig. Men det gir jo et bedre bilde. Vil heller ha HDR enn 4k. Skader jo ikke å spørre på forumet Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2018 kom over denne nå:https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue55mu6175uxxc-289351#spesifikasjonerTV'n er faktisk HDR.Personlig greier jeg ikke finne et bedre kjøp.Så med mindre jeg får et svar innen i morgen ettermiddag kjøper hun denne. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Tror de fleste klarer seg helt fint uten HDR mye mulig. Men det gir jo et bedre bilde. Vil heller ha HDR enn 4k. Skader jo ikke å spørre på forumet HDR gir bedre bilde når TV-en er i stand til å vise HDR. En UE55MU6175 kan tolke HDR-signaler, men det betyr ikke at du vil få HDR-opplevelse fra den... Det er riktig at det er vanskelig å finne et bedre kjøp til ca 5000 kr i dag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Sikker en grei tv men er selvsagt flere andre ting som bestemmer bildekvalitet på en tv en hdr.. Nå er ikke dette noe topp model og som før man får det man bet for men sikkert et ok kjøp. Endret 22. januar 2018 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå