Gå til innhold

Siv Jensen har mistet all troverdighet

Delvis

Anbefalte innlegg

Det kan også være at hun faktisk ikke husker, det er ikke alle som skriver ned alt som skjer og blir sagt i en notatbok. Men alt i alt er ikke dette noe å henge seg opp i, jeg syns det er verre ting å tenke på, som f.eks. Venstrelederens oppdiktede historie om at hun ble overfalt av syttenåringen hun lå med i en åker.

Da jeg var tre år gammel fant jeg et glansbilde på bakken, på veien utenfor huset vårt.

Som treåring trodde jeg lenge etter det at glinsende klistremerker fantes i naturen.

...

Du glemmer ikke viktige eller uvanlige ting som gjør inntrykk på deg, med mindre de skjer hele tiden, eller det ikke bryr deg i det hele tatt.

Så.

Enten kunne hunn ikke brydd seg mindre om overgrep og trakassering innad i partiet, slik at informasjonen blir totalt uinteressant og forglemmelig. ..

Eller så forekommer det så mye overgrep og trakassering i miljøene hennes at hun ikke kan huske konkrete varsler...

Eller så lyger hun så det renner av henne, eller lider av demens.

Jeg satser 100 000 på at hun lyger (med mindre hun er dement)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satser 100 000 på at alle politikerne lyver, inkludert de demente. ;)

Alle mennesker lyver. Men det har noe å si hvordan, og at det gjentar seg.

Nevn gjerne eksempler på andre politikere som man vet har løyet åpenbart flere ganger på tilsvarende måte.

Da er selvsagt ikke det bedre.

Men hvorfor så forbasket opptatt av hva andre politikere har bedrevet i denne tråden? Det gjør ikke SJ's løgnaktighet mer spiselig det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

For de som ikke så det, anbefaler jeg å se hovedoppslaget i Dagsnytt 18.

Siv Jensen, som det framkom der, har snakket usant ved to anledninger før og måttet innrømme det.

Ene gangen var ved Søviknessaken, der hun løy hele Norge rett oppi fleisen.

Nå har vi en reneste halliksak med Ulf Leifstein m.fl,l og Siv Jensn m.fl "kan ikke huske" noenting av det de ble informert om av Gåsvatn. Nå er alt dokumentert, og SJ står på sitt at hun ikke husker. Latterlig.

Hun bør bare se å komme seg vekk med en gang.

Siv Jensen laug ikkje i Søviknes-saka. At ho skal ha gjort det er ei myte. Ho avkrefta rykta om ho sjølv samt rykta om at Søviknes skulle ha begått overgrep, og det er då ikkje nokon løgn, då politiet henla Søviknes-saka som ikkje noko straffbart forhold etter samanfallande forklaringar frå dei to involverte.

Kva ho hugser om eit rykte ein intern politisk motstandar av denne Lerstein nemnde for seks år sidan veit me ikkje, det kan vera lygn, det kan vera sant.

Lenke til kommentar

Hun har mistet all troverdighet fordi hun snakket usant to ganger? Det ville isåfall gjort henne til Norges ærligste politiker.

Siv Jensen kan ha visst om SMS. Trine Skei Grande utnytta full 17-åring men hevdar overfor statsministeren han «kasta seg» over ho. Kva er verst?

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...