AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Hei! Begynte å få noen kjønnsvorter ved kjønnshårene og noen få på penisskaftet og gikk til lege. Det ble fryst og fikk et middel (condyline) til å smøre på. Etter et par uker så gikk dette bort, men nå er det tilbake igjen! Fikk noen nederst på skaftet og klarte å smøre på litt for mye så det ble betent og det er et åpent sår der nå som er ganske ille. Det har begynt å bli bedre, men nå etter noen dager har det kommet små flere oppover skaftet. Jeg smører på de nå med condyline, men bør jeg gå til legen igjen? Eller vil condyline ta seg av det? Anonymous poster hash: 0bc0b...410 Lenke til kommentar
Skadeskutt90 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Forsøk med condyline først (men ikke smør på for mye!) Også drar du til lege hvis det ikke funker. Jeg måtte ha et annet legemiddel som het noe på A. Det er ti år siden så husker ikke helt, men det var en krem som funket mye bedre enn condyline. Etter behandling med den kremen fikk jeg aldri tilbakefall. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Forsøk med condyline først (men ikke smør på for mye!) Også drar du til lege hvis det ikke funker. Jeg måtte ha et annet legemiddel som het noe på A. Det er ti år siden så husker ikke helt, men det var en krem som funket mye bedre enn condyline. Etter behandling med den kremen fikk jeg aldri tilbakefall. Bestilt time til legen nå, det åpne såret har blitt infeksjon... Er ekkelt. Håper legen har noe jeg kan smøre på som hjelper. I tillegg har det spredd seg mer små vorter. Jeg merker at jeg seriøst blir deprimert av det her. Har også sagt nei til jenter bare pga jeg kan ikke smitte videre... Håper det her blir borte snart :'( Anonymous poster hash: 0bc0b...410 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå