Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har løyet til Tinder daten. Redd for reaksjonen og vurderer å ghoste for å spare meg skuffelse

Anbefalte innlegg

Merker at det har begynt å slite på meg. Det er ingen alvorlige løgner men de er så utrolig teite og meningsløse. Er to stk. Kommer til å føle meg så liten om jeg skal fortelle dette ansikt til ansikt. Vurderer å gjøre det via messenger eller lignende. Men en stemme sier meg at jeg like gjerne kan ghoste ham så slipper jeg å bli dumpet. Skåne meg selv for det. Samtidig vet jeg ikke om han kommer til å dumpe meg. Han har ytret så sterkt ønske om å bli kjærester og jeg vet han er svært forelsket i meg..Ghoster jeg så slipper jeg kanskje å bli såret og dumpet. Men uvitenheten blir sikkert tøff. Men sånn oppførsel er ikke meg og jeg er ingen løgner egentlig.. hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 38cd0...252

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet hva du har gjort uansett om du forteller ham det. Mulig du ikke er en løgner, men fortsetter du slik uten å ta ansvar for dine egne valg, så kan du fort bli en. Jeg ville ikke tatt det så tungt, det kommer flere sjanser. Spill "kortene" litt bedre neste gang så har du det mye bedre med deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan kanskje "ghoste" denne gangen, men i livet ellers kan du ikke ghoste og komme deg unna med ting. Lær deg å ta konsekvensen av egne handlinger, så kommer man til å få en annen holdning til løgner fremover. Det er lett å ghoste, men det er kult å være ærlig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar

Vi har alle tatt noen hvite løgner for å spare oss for forklaringer, eller skjule ting den andre ikke trenger å vite, eller gjøre oss litt bedre.

Men lite visste du at det skulle gå så langt som at dere ble kjærester, ikke sant?

Hvis du forklarer ham dette, og sier at siden dette nå er blitt alvor, så må du få dette ut i lyset, så kommer han garantert til å se på deg som en enda større person!

Han har sikkert gjort det selv ved flere anledninger, og vet hvor lett det er. Ikke lur på det en gang; det vil bare være til din fordel å fortelle, og du slipper at han finner det ut senere... (for da er det ikke til din fordel)

Bare gled deg til følelsen når det er fortalt, og han ler det vekk, og holder rundt deg 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil du fortsette å ha en relasjon til ham?

Hvis ikke, spiller det ingen rolle hva du gjør. Da kan du like gjerne velge den enkle utveien.

Men hvis du har lyst til å fortsette, har du valget mellom å ghoste, og definitivt bryte relasjonen, eller å stå til ansvar for løgnene dine og så finner dere kanskje ut av det.

Lenke til kommentar

Det første jeg reagerer på er ordbruken - "Tinder Daten".

Betyr det at du traff ham via Tinder at han er mindre menneske? Ja Tinder er forferdelig overfladisk og mange har sikkert ikke store mengder gode verdier eller hensikter men likevel vil jeg ikke oppfordre til å behandle folk dårligere bare fordi du traff de på Tinder. Om man traff de på en pub i fylla (som har utløst mange ekteskap utrolig nok) eller på tinder bør ha liten betydning.

Ellers støtter jeg de fleste her, hvordan du behandler andre mennesker definerer hvem du er. Rydd opp og risiker nederlag fremfor å ta den lettvindte og feige utveien.

Det er så fryktelig mange feige mennesker her i verden. Hvem vil du være når du ser deg i speilet om morningen resten av livet?

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De flest på Tinder vil nok det men langt i fra alle. Noen bruker det som en enkel inngang til å finne noen med samme interesser (utover å pule), andre utvikler følelser etterpå.

Men da er det merkelig å dra det hele så langt og ikke klare å være ærlig på hensiktene. Å være ærlig på hva man ønsker bør være første bud.

Man er ikke "kul" bare fordi man driter i hvordan man behandler andre ;). Vær ærlig og "worst case" bli dumpet. Mye bedre.

De fleste som sitter på en hotellbar kl. 23 og tar deg med opp på rommet klarer å være ærlige på slikt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...