NTB - digi Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Oman kjøpte norske våpen for 1 milliard i 2017 Lenke til kommentar
Knut Baardsen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 "Fredsnasjonen" Norge :-( Lenke til kommentar
bas Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 "Fredsnasjonen" Norge :-( Teiteste argumentet jeg hører. Å tro på fred i verden er i beste fall naivt, det vil alltid forekomme kamper om land og ressurser, og da er det mye bedre at vi i stor grad produserer og selger dette selv under kontrollerte former. Hadde ikke Norge produsert det, så hadde garantert noen andre gjort det totalt utenfor vår kontroll i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Lars_123 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg tviler på at Oman undertrykker sine innbyggere med luftvernsystemet de har kjøpt fra Norge. Det er greit å være moralsk og ikke selge hva som helst til hvem som helst. Men noe må vi leve av i dette landet. Hadde enkelte fått viljen sin hadde vi ikke produsert og solgt f.eks. våpen, olje eller oppdrettsfisk. Vi skal heller ikke utvikle thorium-kraftverk eller noe annet som kan være farlig eller ødelegge miljøet. Hva mener disse folkene at vi skal leve av? 1 Lenke til kommentar
alfabeta Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg tviler på at Oman undertrykker sine innbyggere med luftvernsystemet de har kjøpt fra Norge. Det er greit å være moralsk og ikke selge hva som helst til hvem som helst. Men noe må vi leve av i dette landet. Hadde enkelte fått viljen sin hadde vi ikke produsert og solgt f.eks. våpen, olje eller oppdrettsfisk. Vi skal heller ikke utvikle thorium-kraftverk eller noe annet som kan være farlig eller ødelegge miljøet. Hva mener disse folkene at vi skal leve av? Alle skal heve trygd på NAV selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå