djgudleif Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jobber på kontor og noen ganger sitter jeg litt med den ene foten under det andre låret sånn at den sovner. Må erkjenne at jeg virkelig elsker denne følelsen av nummenhet sånn at jeg nesten kjenner meg lam i foten, og spesielt når det kommer en varm sensasjon når den våkner til liv igjen. Så jeg kan finne på å gjøre dette med vilje flere ganger på rad. Er det usunt på noe vis? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Skal vel mye til om dette skal være skadelig, du skal vel være lammet veldig lenge før det blir ille, men trombose er jo en ting. Prøv heller å la være dette, finnes mye annet "digg" du drive med enn å kutte blodtilførselen til lemmene dine i tide og utide Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Enig, har du prøvd runking som alternativ Det er ganske digg, men man blir vel lei av det meste. Anonymous poster hash: e2b38...527 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Ja, det er usunt. Det kan årsake "slappe" veneklaffer og bidra til varicer og andre sirkulatoriske lumskheter. Farlig blir det først hvis du utilsiktet skaper et koagel som i verste fall finner veien til hjertet. Da er det bedre å gjøre som her oven foreslått. Bonusen er ikke bare "en varm sensasjon når den våkner til liv", men også prostattrim som motvirker kreft og slik. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg ville dog ikke anbefale å gjøre det på kontoret.. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Enig, har du prøvd runking som alternativ Det er ganske digg, men man blir vel lei av det meste. Anonymous poster hash: e2b38...527 Kombinasjonen av de to er uslåelig. "The Stranger". Lenke til kommentar
Skadeskutt90 Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg pleide å gjøre det samme da jeg var barn. Tenkte i grunn aldri over at det kunne være skadelig. Har ikke fått noen varige skader i alle fall. ? Men så har jeg generelt sett en sterk kropp da. Har overlevd mye mange ville dødd av eller tatt stor skade av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå