fjarle Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Men hvorfor skal du velge den foran S8, egentlig?TEST: Samsung Galaxy A8 (2018) Lenke til kommentar
G Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Men hvorfor skal du velge den foran S8, egentlig? TEST: Samsung Galaxy A8 (2018) Fordi du vet hva du får med S8 av svakheter, mens S9 sine svakheter fremdeles er ukjente, og det kan lede til at S9 har flere eller verre feil enn S8, f.eks.? Var det riktig svar på spørsmålet ditt? Endret 22. januar 2018 av G Lenke til kommentar
TotalMess Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Men hvorfor skal du velge den foran S8, egentlig? TEST: Samsung Galaxy A8 (2018) Fordi du vet hva du får med S8 av svakheter, mens S9 sine svakheter fremdeles er ukjente, og det kan lede til at S9 har flere eller verre feil enn S8, f.eks.? Var det riktig svar på spørsmålet ditt? Er vel snakk om A8, ikke S9 1 Lenke til kommentar
Jens Anders Kjersem Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Samsung er lik helsides annonser. Disse kan ikke ses på iPhone .... Lenke til kommentar
TotalMess Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Samsung er lik helsides annonser. Disse kan ikke ses på iPhone .... Var det ironi? Er vel minst like mye reklame, annonser og tester for nye iphoner, men dem slipper jo en brøkdel så mange telefoner. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Er vel snakk om A8, ikke S9 Bedre observert enn hva jeg fikk til. Grattis Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Og hva av dette gir forsmak på S9? At fingerprint er under kamera? 1 Lenke til kommentar
Mezbar Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Prisdifferansen til s8 er vel ca 1700, så lenge vi snakker om nordiske modeller som er tilpasset nordiske operatører som støtter WiFi tale og 4g tale ol. og som ikke må sendes ut av landet på service. Dere bruker vel ikke gråimporterte EU modeller i prissammenligning? Lenke til kommentar
WillyWonka_ Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 A8 er en voldsomt bra telefon, og kommer til å falle i pris i løpet av de neste månedene. Den vil trolig lande rundt 4000-4300kr, som gjør at den konkurrerer direkte med f.eks. Huawei Honor 9 og iPhone 6, evt iPhone 7 etterhvert. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Det påstås at mobilen har altfor liten lagringsplass i henhold til prisen. Men så er det relativt sjelden at det kommer oppdateringer til Samsung som tar opp plass. Det gjelder også deres nettbrett. Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 "Kameraet i Galaxy A8 er greit nok, men sliter litt i svakt lys og med hvitbalansen når det er mye ... hvitt ute. " -Mye hvitt ute lurer også hvitbalansen til kameraer til 30 laken, så jeg synes det er svakt å forvente mer av et mobilkamera på en telefon til 5.. =) 1 Lenke til kommentar
Snubble_bil Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kjøper ikke ny telefon før de slutter med den hersens fingeravtrykkregistreringa bakpå. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Jepp, fingeravtrykkssensor på riktig sted, og ingen Edge, er det som skal til for at jeg hiver penger etter Samsung. Og de er åpenbart interessert i å gjøre det vanskelig for meg. Min S7 får fungere enn så lenge. Det var ikke viljen det sto på med S8, men når de bestemmer seg for å sabotere kunder som bare vil ha normalt design så får de heller ikke mine penger. Blir det nødvendig kan jeg godt begynne å kjøpe billigtelefoner for å unngå Edge siden ytelsen er bra nok. Men da må de i det minste få sensoren på korrekt plass. S6/S7 løsningen slår alt face ID og alternative plasseringer. Endret 23. januar 2018 av Ziff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg